Stakkar Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Heisann, Har med stor interesse lest "The Multi Orgasmic Man", som er en metode mannen bruker for å holde igjen utløsning når orgasmen kommer, slik at han kan fortsette etter å ha kommet - og komme flere ganger. Mesteparten av metoden baserer seg å kontrollere pusten og PC-muskelen, og ut fra både ordlyd og beskrivelser av teknikkene virker alt veldig seriøst og troverdig. Det som gjør at jeg tviler litt er at jeg har lest innlegg fra sexologer som avviser at dette er mulig. Lurte derfor på om noen har erfaring med dette? Spesielt er jeg interessert i å høre fra par som har oppnådd dette sammen, og hvordan dere eventuelt gikk frem. Er ikke interessert i å dra med madammen på et "treningsprogram" som varer i flere måneder om det bare er oppspinn. Da blir hun ikke blid.
Gjest Cubit Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Yep, funker som ei kule! Jeg leste faktisk akkurat samme boken da jeg begynte å eksperimentere med dette, og den er et greit utgangspunkt. Husk at det er forskjell på orgasme og utløsning. Det enkleste å lære seg er å holde igjen utløsningen, og etterhvert kontrollere når man vil ha det. Neste skritt er serieorgasmer og multiorgasmer. Å kontrollere ejakulasjon / få flere enn en orgasme var to forskjellig koder å knekke for min del, men MAKAN så morsomt det er den dagen du kan få orgasme og fortsatt være like hard (eller hardere faktisk) etterpå. Ikke blir man øm slik man gjør etter ejakulasjon heller. Btw, du behøver ikke pusteøvelsene etterhvert. Og det er bra, for en del av de teknikkene får én enkelt mann til å høres ut som et helt barselkurs på utflukt (Noen av pusteteknikkene du kan bruke er de samme som man lærer på disse kursene, tro det eller ei). Og det er ikke dritsexy å roe ned het sex for å puste som en elefant i et minutt eller to... :gjeiper: Til slutt forstår jeg med all respekt ikke helt hvorfor du må få med madammen din på noe treningsopplegg. Dette funker fint å trene opp på egen hånd. Tantrisk sex må man være to om, men akkurat biten med å kontrollere ejakulasjon og få serie- og etterhvert multiorgasmer fikser du fint alene! Lykke til
Stakkar Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2011 Akkurat det svaret jeg håpet å få! Fantastisk. Da var det bare å gå i gang med treningen, egentlig!
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Har også lest den, og ja - det funker. I begynnelsen kan du oppleve noe nedsatt "kvalitet" på orgasmen, men det skal visstnok gå over.
Gjest Mann28 Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har alltid greid å holde igjen spruten, men syns det ødelegger hele orgasmen.. Kan dette forbedres bare ved å gjøre det ofte altså??
Gjest Katten. Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Det skal visstnok bli bedre dess mer du gjør det. I tillegg skal den "siste" orgasmen, hvor du lar deg selv ejakulere, bli himmelsk bra. For min del gadd jeg ikke holde på så lenge, da jeg følte at orgasmene mine ble amputert.
Gjest Cubit Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Poenget er jo at man etterhvert får mye sterkere orgasmer UTEN å ejakulere... Dessuten kommer de på løpende bånd, samtidig. Happy days := Viktig å skille mellom sprut og orgasme assa!
Gjest Stakkars gutte Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Stakkars gutter som må oppleve mystikken og erotikken med damen og den gode sexen på denne måten. taktikk, taktikk, taktikk. Hvor blir det av følelsene, omtanken til partneren og den dype følelsen oppi alt dette?
Gjest Cubit Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Stakkars gutter som må oppleve mystikken og erotikken med damen og den gode sexen på denne måten. taktikk, taktikk, taktikk. Hvor blir det av følelsene, omtanken til partneren og den dype følelsen oppi alt dette? Du mener ikke i fullt alvor at å kontrollere ejakulasjon utelukker mystikk, erotikk, følelser, omtanke og sågar den dype følelsen??? Forresten handler postene over om teknikk, teknikk, teknikk... Nope my friend, dette er et klassisk tilfelle av to tanker i hodet på en gang. Det handler i bunn og grunn om å forstå at det å elske noen ikke er nødt til å resultere i perfekt sex. Og det blir verre skjønner du, fordi man kan lære seg å skape enda mer mystikk, erotikk, følelser, glede og omtanke hvis forstår at det går an å tilnærme seg dette med nysgjerrighet, lekenhet og humor. Dermed kan man skape mer lyst, begjær, gode følelser og utvikle forholdet i positiv retning. Ja hvem vet, kanskje dette til og med kan bidra til å forsterke følelser? Men å skille mellom følelsene og den dype følelsen har jeg derimot ikke lært meg enda. You got me there...
Gjest anonym mann Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Nope my friend, dette er et klassisk tilfelle av to tanker i hodet på en gang. To tanker i hodet på en gang under en orgasme og nyte det samtidig?Forget it. Blir bare distraherende og ødlegger den gode følelsen. Du må i tilfelle ha tre samtidige tanker,da -hvis du skal både holde igjen spruten, ha orgasmen OG ta hensyn til dama( som rimelig sikkert krever å være oppmerksom på fler ting hos henne)- alt på en gang. Høres ut som et dårlig forsøk på kinderegg. Byner å bli litt mye styr for litt sex spør du meg... Uansett- hvis jeg kommer men uten å sprute- så må jeg like vel vente like lang tid før jeg får ny orgasme, som det hadde tatt dersom jeg hadde sprutet til å begynne med. Pluss at den neste orgasmen blir ikke spes intens. Det føles altså ikke så bra. Jeg tror, hvis jeg skal være helt ærlig, at det de gutta kicker på som liker dette med "multiorgasmer" er ideen/selvfølelsen om at de har kontroll med orgasmen. Men det er altså ikke den helt store sensoriske nytelsen. Kun det psykologioske med å "styre det selv" og klare å bremse seg. Er min oppfatning.
Gjest Rocky Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Jeg brukte 3-4 uker på å lære meg å få orgasme uten utløsning i slutten av tenårene. Det funker flott enda (drøyt 20 år senere) og det tar ikke fokus bort fra selve akten, det er bare noe jeg "gjør" for å øke nytelse og varighet - tenker ikke særlig på det. I begynnelsen var det litt tøffere og for meg var det nok riktig å trene mye alene.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Multiorgasmer er bare superdigg for en gutt, når dere først har opplevd å få det, vil det føre til at du vil prøver å få det igjen hver gang. Det krever nok ltt trening før du opplever å få den og ganske sikkert noen ikke så vellykka og utilsikta orgasmer, men det er verdt strevet, i den tiden du lærer kroppen å kjenne, inntil du kan kontrollere orgasmen, å explodere om og om igjen, som en multiorgasmisk jente! Tenk deg hvordan det er å oppleve å få orgasme sterkere enn noen orgasme du har opplevd, og så å få denne om og om igjen, kanskje 10 ganger etterverandre, helt vilt extatiskt digg:) Jeg fant ut av det først etter at jeg opplevde hvor sykt digg det var med analstimulering samtidig som jeg trebte på å ikke få orgasme, men bare nesten, ofte i mange timer i strekk. Til slutt klarte jeg å "stupe utfor kanten" i et stjerneregn av en orgasme, uten utløsning:) Første gangen jeg oppdaget at jeg behersket teknikken, hadde jeg pint meg selv en hel natt uten orgasme, tilslutt orka jeg ikke mer og exploderte det sykeste jeg noen gang hadde opplevd, uten at spruten kom og opplevde jeg at jeg bare kunne fortsette å få orgasme i tett rekkefølge, helt til kroppen min kollapset å jeg mistet helt fatningen og va besvimelsen nær og da kom spruten etter ca den 7 orgasmen, det var helt sykt å den diggeste opplevelsen ever:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå