Gå til innhold

Bursdagsfest

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart bursdag (30), og tenkte å lage i stand fest. Jeg pleier aldri å feire bursdagen min, så å arrangere noe slikt er ukjent for meg. Jeg lurer derfor på om noen har tips om en bli-kjent-lek eller noe lignende, sånn for å løse opp stemningen litt i starten, og fordi det blir en del folk som ikke har møtt hverandre før.

Setter også pris på alle andre tips som kan få dette til å bli en vellykket dag, og at alle kan kose seg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snart bursdag (30), og tenkte å lage i stand fest. Jeg pleier aldri å feire bursdagen min, så å arrangere noe slikt er ukjent for meg. Jeg lurer derfor på om noen har tips om en bli-kjent-lek eller noe lignende, sånn for å løse opp stemningen litt i starten, og fordi det blir en del folk som ikke har møtt hverandre før.

Setter også pris på alle andre tips som kan få dette til å bli en vellykket dag, og at alle kan kose seg.

Personlig så syns jeg det er plagsomt å bli tvunget til leker bare for å bli kjent med hverandre.

Er gjestene i samme aldergruppe,så har de vel lært seg å småsnakke med folk.

server heller en velkomstdrikk og la praten gå av seg selv. Ved bordet plasserer du de helt sosiale sammen med en som er litt stille i store sammenenger. det hjelper

Skrevet

Jeg synes quiz med lag som ikke er alt for store fungerer. Ca 5 stk på hvert lag. Plasser de utadvente med de som er litt mer stille av seg sammen, så du ikke får noen grupper med klein stemning:)

AnonymBruker
Skrevet

Personlig så syns jeg det er plagsomt å bli tvunget til leker bare for å bli kjent med hverandre.

Er gjestene i samme aldergruppe,så har de vel lært seg å småsnakke med folk.

server heller en velkomstdrikk og la praten gå av seg selv. Ved bordet plasserer du de helt sosiale sammen med en som er litt stille i store sammenenger. det hjelper

Jeg er veldig enig, men samtidig pleier det å bli mye hyggeligere etterpå. Var nylig i en fest hvor de ikke hadde noe sånt, og da ble det bare de som kjente hverandre fra før som satt sammen i små klynger, og lite mingling. Folk i Norge er dessverre litt for dårlige på å sosialisere seg med nye mennesker når de ikke trenger det.

Quiz er nok ikke så dumt.

Gjest Aria.
Skrevet (endret)

Jeg syntes det er supert at du vil ha en sånn bli-kjent lek :tommelopp:

Har vært på en del fester i det siste hvor det har vært 3 forskjellige vennegjenger, de snakker aldri sammen, de er litt forskjellige, men herregud det går da ann å ha det litt morro med folk man er veldig forskjellige fra?? Festen ender opp med å bli utrolig kjedelig og litt *awkward*

Husker selv dette med min vennegjeng og eksen sin, de hilste og så gikk alle hvert til sitt, utrolig kjedelig!!

Jeg anbefaler et spill som heter party alias. Twister er jo også en mulighet, men kanskje litt oppbrukt?

Endret av **Nora**

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...