Gå til innhold

Presentere kjæresten min for venninnene mine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg går og "bekymrer" meg over en ting.. Jeg holder med på en fyr, men jeg har fremdeles ikke presentert han for jentegjengen. Han kjenner et par av venninnene mine (de jeg stoler på mest og kjenner best).. Så nå til helgen, så skal vi ut - alle mann alle..

Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men jeg har ikke lyst til å presentere han for venninnene mine som jeg tilbringer tid med til daglig. Har aldri hatt denne klumpen i magen før :forvirret:

Føler jo at jeg er bra nok for denne karen - og jeg vet jo at han er interessert i meg, ikke de andre jentene. Men jeg føler meg likevel usikker.. Alltid når det kommer alkohol inn i bildet, så blir noen av jentene litt.. Vel, de kan fort bli litt pågående og vet ikke hvor grensene går. De vet jo at han er "min" og de vet at de ikke bør krysse grensene.

Jeg er jo selvfølgelig glad i alle jentene, det er ikke det det står på, men likevel.

Personlig, så ser jeg på meg selv som pen, hyggelig, attraktiv og positiv. (veldig til selvskryt da :lol: )

men så fort de andre jentene kommer inn i bildet, så er det som at selvtilliten min synker til bunnen. Jeg føler at de er mer attraktive og penere enn hva jeg er. Selvtilliten min pleier jo å være på topp ellers, men i slike situasjoner, så daler den nedover...

Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Jeg bør jo klare å bite i det sure eplet og være såpass moden at jeg klarer å presentere ham for de andre venninnene mine. Og om de blir sammen, så kommer de jo til å omgåes han enda oftere enn hva de gjør nå.

Noen som har vært i lik situasjon? Noen gode råd?

og spar dere for de kvasse kommentarene - jeg vet nok at noen av dere har lyst å komme med de :roll:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop28

Jeg går og "bekymrer" meg over en ting.. Jeg holder med på en fyr, men jeg har fremdeles ikke presentert han for jentegjengen. Han kjenner et par av venninnene mine (de jeg stoler på mest og kjenner best).. Så nå til helgen, så skal vi ut - alle mann alle..

Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men jeg har ikke lyst til å presentere han for venninnene mine som jeg tilbringer tid med til daglig. Har aldri hatt denne klumpen i magen før :forvirret:

Føler jo at jeg er bra nok for denne karen - og jeg vet jo at han er interessert i meg, ikke de andre jentene. Men jeg føler meg likevel usikker.. Alltid når det kommer alkohol inn i bildet, så blir noen av jentene litt.. Vel, de kan fort bli litt pågående og vet ikke hvor grensene går. De vet jo at han er "min" og de vet at de ikke bør krysse grensene.

Jeg er jo selvfølgelig glad i alle jentene, det er ikke det det står på, men likevel.

Personlig, så ser jeg på meg selv som pen, hyggelig, attraktiv og positiv. (veldig til selvskryt da :lol: )

men så fort de andre jentene kommer inn i bildet, så er det som at selvtilliten min synker til bunnen. Jeg føler at de er mer attraktive og penere enn hva jeg er. Selvtilliten min pleier jo å være på topp ellers, men i slike situasjoner, så daler den nedover...

Så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. Jeg bør jo klare å bite i det sure eplet og være såpass moden at jeg klarer å presentere ham for de andre venninnene mine. Og om de blir sammen, så kommer de jo til å omgåes han enda oftere enn hva de gjør nå.

og spar dere for de kvasse kommentarene - jeg vet nok at noen av dere har lyst å komme med de :roll:;)

Huff det der høres ikke kjekt ut.

Er det en spesiell grunn til at du føler det slik rundt dem? Har de sagt noe eller gjrt noe som gir deg grunn til å være sånn usikker, eller er det bare sånn du føler?

Du må iallefal huske på at det er DEG han har valgt, og om de er gode venninner så legger de seg ikke etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu ene venninna jeg presenterte typen min for, hu valgte faktisk å ha masse kontakt med han bak ryggen min! La seg skikkelig etter han rett og slett. :kjefte:

Meen, normale og gode venner gjør jo ikke slikt :) Hvis du stoler på vennene dine har du jo ingen grunn til bekymring. Hvis du ikke stoler på dem, ville jeg fulgt litt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff det der høres ikke kjekt ut.

Er det en spesiell grunn til at du føler det slik rundt dem? Har de sagt noe eller gjrt noe som gir deg grunn til å være sånn usikker, eller er det bare sånn du føler?

Du må iallefal huske på at det er DEG han har valgt, og om de er gode venninner så legger de seg ikke etter han.

Nei, de har ikke gjort noe eller sagt noe som helst. Det er det som er så rart.. Noen av jentene blir ofte litt "slutty" på fylla og drar ofte på nach med ukjente fyrer, men dette har jo ingenting for oss å si.. De har aldri gjort noe mot MEG personlig, men likevel, så går jeg rundt med en klump i magen :(

En grunn kan jo være at "forholdet" er såpass nytt og at jeg er redd for at noe skal ødelegge det - for jeg er jo blitt glad i gutten :)

Jeg får bare prøve å ignorere det så godt jeg kan, presentere ham for venninnene mine og prøve å ha en hyggelig kveld med venner :)

Tusen takk for svar uansett!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Hu ene venninna jeg presenterte typen min for, hu valgte faktisk å ha masse kontakt med han bak ryggen min! La seg skikkelig etter han rett og slett. :kjefte:

Meen, normale og gode venner gjør jo ikke slikt :) Hvis du stoler på vennene dine har du jo ingen grunn til bekymring. Hvis du ikke stoler på dem, ville jeg fulgt litt med..

Jeg må bare si at hun der høres ut som en elendig venninne, som ikke er til å stole på og da skjønner jeg godt at du ikke vil introdusere han for henne.

Makan til venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at hun der høres ut som en elendig venninne, som ikke er til å stole på og da skjønner jeg godt at du ikke vil introdusere han for henne.

Makan til venninne.

Kan vel si det sånn at hu aldri skal få møte fremtidige kjærester! Har også kutta kontakta med hu. Sånn gjør man bare ikke.. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er det jeg er redd for. Jeg vet om flere episoder hvor jenter har lagt seg etter venninners kjærester. Synes det rett og slett er småekkelt..

Vi er jo en stor gjeng på 10-15 stykker, jeg kjenner jo ikke alle like godt, men jeg får bare holde et lite øye på ham og passe på :lur: Det er så rart... Når han er på byen, så tenker jeg ikke noe særlig over det. Men når vi er på vors/nach, så blir alt så mye verre :forvirret: Ei venninne skal ha med kjæresten sin, så jeg får satse på at de kan holde hverandre med selskap.

Og hvem vet, kanskje jeg bekymrer meg uten grunn? :)

Tusen takk for svar iallefall!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan vel si det sånn at hu aldri skal få møte fremtidige kjærester! Har også kutta kontakta med hu. Sånn gjør man bare ikke.. :sjokkert:

Er dere sammen fremdeles? og har de kontakt?? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sammen fremdeles? og har de kontakt?? :hakeslepp:

Vi er ikke sammen mer ;)

jeg er venn med han, men ikke med hu.

Han har fortsatt kontakt med hu ja, men er bedre venn med meg faktisk. Vet det kanskje høres litt merkelig ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi er ikke sammen mer ;)

jeg er venn med han, men ikke med hu.

Han har fortsatt kontakt med hu ja, men er bedre venn med meg faktisk. Vet det kanskje høres litt merkelig ut :gjeiper:

Synd for henne! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HUSK: Det er DEG han har forelsket seg i, det er DEG han er interessert i. Ikke tenk på hva evt. venninne dine måtte mene/synes, legger de seg etter han finnes det nok noen som sier ifra (dvs A....)!! Hvis en kompis blir med blir de to stk. Ikke tenk på det, det kommer til å gå bra!!!!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

HUSK: Det er DEG han har forelsket seg i, det er DEG han er interessert i. Ikke tenk på hva evt. venninne dine måtte mene/synes, legger de seg etter han finnes det nok noen som sier ifra (dvs A....)!! Hvis en kompis blir med blir de to stk. Ikke tenk på det, det kommer til å gå bra!!!!! :yvonne:

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:kline: jeg blir :kjempesinna: og litt :kul: , men ellers bare litt :glare: på de når de :sminkedokke: ser på :nissevink: når han skal :sove: :-P

(JA, VI KJENNER HVERANDRE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...