loveyou Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Noen som har prøvd et av de billige mineral pudderene? for eksempel det fra maybeline? i så fall funker det bra, holder det lenge? har noen også en god (ikke så dyr) consealer anbefaling? (for litt tørr hud)
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Du må ikke bruke slikt. De mineralpudderene er stappet med "fyll"stoffer som ikke er bra for huden din. Jeg bruker selv i.d Bare Escentuals sitt pudder, men ser at andre her er glad i Glo Minerals og Tikei-pudderet. Tikei får du kjøpt på tikei.se tror jeg, tror kanskje det er det som er billigst av disse tre.
B18 Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 er tikei bedre enn sheer cover? (har id hjemme, vil prøve noe nytt)
Sunniva81 Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Enig med AB over her. Bare id sin bruker jeg også. Men skal også prøve tikei + glo m sine. Prøv heller et skikkelig mineralpudder, i stedet for cubus varer Det er verdt det!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 er tikei bedre enn sheer cover? (har id hjemme, vil prøve noe nytt) Det vet jeg ikke, har ikke prøvd. Men for meg virker det som om det er de tre pudderene jeg ramset opp som er mest populære her på forumet iallfall. Jeg har selv kjøpt et presset mineralpudder fra Clinique som jeg var veldig fornøyd med egentlig.. Men det var i en alt for lys farge så har ikke brukt det noe særlig, og så har jeg glemt det. Skal jammen kjøpe meg et nytt når jeg skal på taxfree neste gang Og til deg ts: De som er noe dyrere enn det fra bl.a Maybelline varer utrolig lenge, mye lengre enn de billigere. Det er ofte sånn at det dyrere gjerne er drøyere enn det billige. En venninne av meg sminker seg med i.d pudderet hver dag og hun har det i nesten 6 måneder. Men hun trenger ikke så mye på. Mitt varer vel gjerne i 4.
smiiiley Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Jeg syns tikei er veldig bra:) Det er ikke dyrt heller. Vet ikke hva de maybelline koster, men jeg tror det er mer enn tikei sin foundation. Så hvis du handler på nett, kan du få tak i kvaliet til en bra penge. Lyst å lese mer om mineralmakeup, se her.
Yasi Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg støtter også Tikei Kjempe bra mineralmakeup! Og billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå