Gå til innhold

Finnes det noen spennende VOKSNE kvinner her på forumet..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, foruten Belladonna og de som allerede er opptatt, så klart..!! :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vel de fleste kvinnene her voksne? Iallefall i min definisjon av ordet "voksen".

Om de er spennende derimot, kommer helt an på øyet som ser.

Skrevet

Nå er vel de fleste kvinnene her voksne? Iallefall i min definisjon av ordet "voksen".

Om de er spennende derimot, kommer helt an på øyet som ser.

ok - I en flott alder men fremdeles med mye barnslig glimt i øyet, da..!! ;-))

• Liker 1
Skrevet

Hva er kvalifisert som voksen da? Eller flott alder?

Et veldig definisjonsspørsmål synes jeg..:)

AnonymBruker
Skrevet

Jada. Men kanskje du kunne være litt mer presis?

Gjest Lykkeliky
Skrevet

MEG :gjeiper: Er i slutten av 30-åra og fin som f...!

• Liker 4
Gjest MorAase
Skrevet

Som en pensjonert eldre dame så er en nok å regne for voksen. Men om en er spennende, det skal en ikke mene for meget om.

AnonymBruker
Skrevet

ja faktisk... meg :takke:

40+ og leken, voksen og barnslig, glimt i øyet, og norges største luremus :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

40+ og leken, voksen og barnslig, glimt i øyet, og norges største luremus :fnise:

Dette kunne vært meg, bortsett fra at jeg ikke er bikket 40 enda ;)

Skrevet

Dette kunne vært meg, bortsett fra at jeg ikke er bikket 40 enda ;)

Og hva er så fordelen med kvinnfolk som fortsatt ikke har blitt modne og voksne?

Gjest KateW
Skrevet

Man kan være voksen, moden og seriøs, samtidig som at man er leken, barnlig og fjollete. Rett og slett.

• Liker 6
Skrevet

Jeg er kjempevoksen! :jepp:

Skrevet

Man kan være voksen, moden og seriøs, samtidig som at man er leken, barnlig og fjollete. Rett og slett.

Det er ikke min erfaring.

Skrevet

Forklar?

Hvis du tenker deg om så innser du forhåpentligvis at det å være leken, barnlig og fjollete, faktisk er det motsatte av å være voksen, moden og seriøs.

Skrevet

Steinar... hva er egentlig din erfaring? Har du noen erfaring? Eller mente du "Det er ikke sånn jeg synes verden ser ut"?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker deg om så innser du forhåpentligvis at det å være leken, barnlig og fjollete, faktisk er det motsatte av å være voksen, moden og seriøs.

Da jeg var ung, trodde jeg alle voksne var modne og seriøse. Nå er jeg i slutten av 30-årene og har for lengst oppdaget at det ikke er tilfellet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Steinar... hva er egentlig din erfaring? Har du noen erfaring? Eller mente du "Det er ikke sånn jeg synes verden ser ut"?

Min erfaring er at det å bli moden og ansvarlig oppi nøtta si, ikke nødvendigvis har noe med alder å gjøre.

Litt for mange individer blir aldri voksne på ett eller flere områder. Og dette kan fort være et stort problem for andre folk som har (må ha) noe med dem å gjøre.

Man har jo tilogmed klart å lage TV-underholdning (som jeg riktignok aldri har sett på) av et eksempel på ett slikt problem - Luksusfellen.

Det å være voksen og moden betyr altså i hovedsak å oppføre seg ansvarlig på alle områder.

Endret av Steinar40
Gjest KateW
Skrevet

Slik jeg ser på det er man moden, voksen og seriøs dersom man har en grei jobb, hvor man har og tar ansvar for sine ansatte og/eller oppgaver. Man tar seg av eventuelle lån og økonomi på en god måte, man kan ordne opp i egne affærer og er til å stole på. Man omgås venner og familie med respekt og hjelper når det trengs.

Samtidig kan man leke med unger, klatre i trær, fnise og le av vitser, være leken seksuelt, bedrive practial jokes med kjente og ukjente. Det er ingen motsetninger med disse i min verden.

• Liker 9
Skrevet

Min erfaring er at det å bli moden og ansvarlig oppi nøtta si, ikke nødvendigvis har noe med alder å gjøre.

Litt for mange individer blir aldri voksne på ett eller flere områder. Og dette kan fort være et stort problem for andre folk som har (må ha) noe med dem å gjøre.

Man har jo tilogmed klart å lage TV-underholdning (som jeg riktignok aldri har sett på) av et eksempel på ett slikt problem - Luksusfellen.

Det å være voksen og moden betyr altså i hovedsak å oppføre seg ansvarlig på alle områder.

Greit nok det. Men kan man ikke være moden OG leken/humørfylt og litt tullete iblant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...