Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å svømme i sommer, men det virker som om "alle" svømmehaller er stengt hele sommeren? Hvilke er det egentlig som er åpne, og hvilke av dem er best? :)

Forøvrig lurer jeg også på om den på Holmlia er grei? Den er riktignok stengt i sommer, men jeg tenkte å prøve den til høsten siden den er nærmest der jeg bor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å begynne å svømme i sommer, men det virker som om "alle" svømmehaller er stengt hele sommeren? Hvilke er det egentlig som er åpne, og hvilke av dem er best? :)

Forøvrig lurer jeg også på om den på Holmlia er grei? Den er riktignok stengt i sommer, men jeg tenkte å prøve den til høsten siden den er nærmest der jeg bor :)

Svømmehallen på Domus Athletica (Studentidretten) er åpen i sommer, sjekk åpningstidene nederst på denne siden.

Du trenger ikke være student for å trene der, men det koster selvsagt mer for ikke-studenter. Fra omtrent nå er det halv pris på adgangskort som gjelder fram til midten av august. Domus Athletica ligger 500 meter vest for Ullevål Stadion, ved Ring 3, Forskningsparken er vel nærmeste stopp med T-banen.

Skrevet

Ah ok :) Takk! Pleier det å være veldig mye folk på tøyenbadet?

Forresten, holy crap, for noen priser det er på enkeltbilletter i Oslo :(

AnonymBruker
Skrevet

Sykt dyrt ja.. finnes det ikke noe billigere?

Skrevet

Ah ok :) Takk! Pleier det å være veldig mye folk på tøyenbadet?

Forresten, holy crap, for noen priser det er på enkeltbilletter i Oslo :(

Jeg betalte 800 for 25 ganger, men det er studentpris..

Det er sykt masse folk på tøyenbadet sånn i 4 tiden, om du drar før skal det være helt greit :)

Gjest padawan
Skrevet

Tøyenbadet er vel et av få basseng som er oppe om sommeren i Oslo. generelt sett om sommeren pleier det ikke være så mange som trener der men eller i året er det ganske trangt i bassenget i 5-tiden. Skal du trene der bør du bli medlem i Actic Tøyenbadet (Nautilus skiftet nylig navn til Actic). Actic er tilknyttet mange av svømmehallene i Oslo og siden det koster 360 i måneden og gir fri tilgang til bassenget, i tilleg til alle treningsapparatene) er dette et ganske billig alternativ.

Skrevet

Jeg skal bare svømme én gang i uken så det blir enkeltbillett på meg :)

Gjest padawan
Skrevet

det koster 80 kroner for en enkeltbillett. det blir 320 kroner i måneden hvis du svømmer en gang i måneden. slenger du på 40 kroner, eller 10 kroner mer i uken, kan du trene så mye du orker.

Skrevet

det koster 80 kroner for en enkeltbillett. det blir 320 kroner i måneden hvis du svømmer en gang i måneden. slenger du på 40 kroner, eller 10 kroner mer i uken, kan du trene så mye du orker.

Tror det var 59 for studentbillett :)

Gjest padawan
Skrevet

er så lenge siden jeg var student at jeg kun sjekket fullprisen. ;P

Skrevet

I stavanger var ordinærpris for voksen 40 kr :( Skjønner ikke hvorfor de er så teite og dyre her.

Skrevet

Forresten, er det sånn at man kan trene-svømme på Frognerbadet eller drar folk dit bare for å leke og kose seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...