AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor er det en del som faktisk tror at Sherlock Holmes var en ordentlig person? Hva kommer det av?
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #4 Skrevet 11. februar 2015 jeg var faktisk usikker, så jeg måtte google det i stad. Anonymous poster hash: 66a36...299
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #5 Skrevet 11. februar 2015 Det er jo helt elementært... Anonymous poster hash: deaac...165 2
Hulderen Skrevet 11. februar 2015 #7 Skrevet 11. februar 2015 Selvsagt har ikke Sherlock levd. Han er en romanfigur, skrevet av Arthur Conan Doyle. Jeg har aldri hørt at noen har trodd noe annet.
Tabris Skrevet 11. februar 2015 #8 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Er det noen som tror det? Arthur Conan Doyle baserte ham delvis på en reel person, da. Kanskje noen blander kortene der? Endret 11. februar 2015 av Tabris
Noope Skrevet 11. februar 2015 #9 Skrevet 11. februar 2015 Har ikke hørt at noen har trodd det. Men gate-adressen hans finnes i virkeligheten, den kan man besøke i London, det er innredet som museum.
Gjest Vind Skrevet 11. februar 2015 #10 Skrevet 11. februar 2015 (endret) Det finnes også dem som tror at Kristin Lavrandsdatter har levd i virkeligheten. Det er slik at noen litterære skikkelser gir et skinn av virkelighet, og derfor er det lett for noen å tenke at de har vært ekte personer. Endret 11. februar 2015 av Vind
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 11. februar 2015 #11 Skrevet 11. februar 2015 Vil du høre noe virkelig ille noe som er enda være en å tro at Sherlock Holmes var en ekte person. Da jeg var liten trodde jeg at verden var svart hvit før i tiden og at farge kom til verden før jeg ble født. Uansett så serj eg ikke problemet at noen tro at han levde i virkeligheten. Finnes jo værre ting å tro. Som f.eks at verden ble skapt på 7 dager.
Gjest Margit Spat Skrevet 11. februar 2015 #12 Skrevet 11. februar 2015 Hva? Har ikke Sherlock Holmes levd på ordentlig?? Betyr det at James Bond ikke har levd på ordentlig, heller? Fy søren, dette ødelegger jo hele mitt verdensbilde! Spøk til side: det er visstnok ganske mange som aldri hadde hørt om Titanic, og som trodde alt i filmen var ren fiksjon (ikke bare kjærlighetshistorien mellom Rose og Jack).
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2015 #13 Skrevet 11. februar 2015 Vil du høre noe virkelig ille noe som er enda være en å tro at Sherlock Holmes var en ekte person. Da jeg var liten trodde jeg at verden var svart hvit før i tiden og at farge kom til verden før jeg ble født. Uansett så serj eg ikke problemet at noen tro at han levde i virkeligheten. Finnes jo værre ting å tro. Som f.eks at verden ble skapt på 7 dager. Du var ikke alene om det 😂Anonymous poster hash: 028a4...4cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå