Gjest LonelyAngel Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Kom over dette. Er en datingcoach som har skrevet dette! I once had a friend who wanted a high-quality boyfriend. She wanted someone who made six digits a year, who was tall, lean, and handsome, who was understanding and who would love her for who she was. I had to bite my lip while she was talking to me. My friend had an entry-level job (which she hated), was gaining weight, and was rather lazy and stand-offish. And, as you might have guessed, she's been single for a LONG time. Don't get me wrong -- it's good to have high standards. Just make sure YOU can match up to your own standards! Otherwise, you'll be setting yourself up for a LOT of disappointment. Trust me. Endret 23. mai 2011 av LonelyAngel 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Fikk meg til å tenke, der lærte jeg noe nytt! Beklageligvis kjenner jeg meg igjen. Ønsker meg den perfekte mann men er jo alt annet enn perfekt selv. Jojoslanker og har deltidsjobb.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Mange kvinner som er slik uten at jeg skjønner hvorfor. Vil dere heller leve som single enn å finne noe under deres forventninger? Er det vanskelig å bli føle tiltrekning til en less than perfect mann?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Hva om man ser på alle som blir interesserte som over sin egen liga da, og ender opp som evig singel åkke som?
Husplante Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Mange kvinner som er slik uten at jeg skjønner hvorfor. Vil dere heller leve som single enn å finne noe under deres forventninger? Er det vanskelig å bli føle tiltrekning til en less than perfect mann? Det kommer jo helt ann på definisjonen av den perfekte mann. Min perfekte mann ser ikke ut som Johnny Depp, tjener 600.000 kr i året og er både perfekt far og perfekt mann... Min perfekte mann har mørkt hår, har passion for spill/data uten at det tar helt overhånd, har nogenlunde samme musikksmak som meg, er intelligent (nerd), har gjerne briller, har ordentlig jobb... og forguder meg! Det menneske på jord som passer beskrivelsen min kan gjerne ta kontakt haha Jeg selv er jojoslanker (jeg som er AB over btw) og har deltidsjobb, aner ikke hva jeg vil her i livet... Men har selvfølgelig blitt tiltrukket av andre typer enn beskrevet over, så har ingenting med det å være perfekt å gjøre. 1
Gjest Thefainter Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Hva om vi slutter å vurdere folk etter det skala/liga tullet? 6
Gjest LonelyAngel Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Hva om vi slutter å vurdere folk etter det skala/liga tullet? SLik er det enten det er mennekser eller fotball Neida, men står ikke noe om liga i innlegget mitt. Bare kom ikke på noen annen overskrift.
Daria Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Om jeg slanker vekk 25 kg og får en bedre betalt jobb, vil ikke det endre hverken hvem jeg er (som i min rosa og naive lille verden er det en potensiell mann burde være opptatt av) eller hva slags menn jeg er interessert i. Jeg ønsker meg ikke en perfekt mann (perfekte mennesker er litt skremmende...), men en mann som kjennes riktig for meg, som har de egenskapene jeg setter pris på og som vekker de rette følelsene. Er alternativet en "så bra som du kan håpe på å få, du er tross alt feit og middelmådig betalt"-mann, forblir jeg heller singel, ellers takk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 For noen er "liga/skala" teoriene aktuelle. Men det er en merkelig måte å definere noe som heller går ut på at enkelte leter etter en livspartner utelukkende basert på eller prioriterer (overfladiske) kriterier som ikke nødvendigvis er hverken realistiske eller konstruktive. Man skal jo helst ha noe annet å basere et forhold på enn overfladiske faktorer.. Og dermed er det en fordel å være åpen mot de som viser seg å være god match, uavhengig av om vedkommende er svært attraktiv eller mindre attraktiv.
Fantomina Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 1
Daria Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Selvfølgelig -er man overvektig betyr det at man tilbringer livet i sofaen med junk og brus og ser på alle som ikke gjør det samme som helsefriker og treningsnarkomane 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Om jeg slanker vekk 25 kg og får en bedre betalt jobb, vil ikke det endre hverken hvem jeg er (som i min rosa og naive lille verden er det en potensiell mann burde være opptatt av) eller hva slags menn jeg er interessert i. Jeg ønsker meg ikke en perfekt mann (perfekte mennesker er litt skremmende...), men en mann som kjennes riktig for meg, som har de egenskapene jeg setter pris på og som vekker de rette følelsene. Er alternativet en "så bra som du kan håpe på å få, du er tross alt feit og middelmådig betalt"-mann, forblir jeg heller singel, ellers takk. Dette skjønte jeg ikke helt. Hvilke egenskaper søker du hos en mann? Ønsker du en mann som er bedre enn du kan håpe på? Har inntrykk av at det er mye de samme egenskapene de fleste kvinner ser etter og det er jo ikke nok av de menna til alle.
Fantomina Skrevet 24. mai 2011 #14 Skrevet 24. mai 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Kamikatze Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 Liga er pisspreik. Men ikke rent piss. Mer litt sånn grumsete... Jo snevrere preferanser du selv har, desto vanskeligere vil det være å treffe en som tenner på deg, dersom du selv divergerer fra normen. Utseende er viktig for de fleste menn, men ulik smak gjør at det er en for alle. Men visse fellesnevnere finnes i smaken. Tegn på ungdommelighet, god helse og sunnhet, samt vesen og væremåte betyr noe. Det finnes avvik. Men de som liker ekstremiteter er få. Færre jo mer ekstrem preferansen er. Det finnes menn som tenner på dissende vom, og det finnes menn som tenner på knokler. De er få i forhold til alle de menn som tenner på normalt sunne kvinnekropper. Og det er kroppen han skal kose seg med under dyna. Ikke ditt gnistrende intellekt. Når han får velge, så velger han blant jenter med kropp og vesen som han tenner på. Av dem kan han deretter velge etter intellekt og annet. Så vil han etterhvert som forelskelsen glir over i kjærlighet elske henne, og det fortsetter han med, selv om kroppen hennes er i forandring. Det er veldig få menn som tenner på ferdig forandrede kropper uten å være fetishister. Altså kan du være heldig å treffe en rik drømmeprins med fetish for sofapoteter. Men du må likevel innse at han representerer under en prosent av menn i tilgjengelig alder. Og du konkurrerer om ham med samtlige øvrige sofapoteter. Sannsynligheten er altså stor for at drømmeprinsen ikke elsker deg for ditt indre, men en annens kombinasjon av det ytre og indre. Det samme gjelder også andre veien, når gutta med grandiosakropp, snus og trygdebunad slamrer dørene på markedet igjen etter seg med pommes-frites-fettede fingre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 I følge Cuckolds "Prinsessesyndrom", er det umulig å se i egen liga, da alle kvinner, ifølge Cuckold, rangerer seg selv høyere på skalaen enn de "virkelig" er ( i henhold til Cuckolds fasit).
Sunchild Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 Jeg fikk en mann som var mye bedre enn meg \o/ Dessverre betyr dette at et eller annet sted i verden må en stakkars vellykket kvinne ta til takke med taperen som var ment å være min perfekte match
Kamikatze Skrevet 24. mai 2011 #18 Skrevet 24. mai 2011 I følge Cuckolds "Prinsessesyndrom", er det umulig å se i egen liga, da alle kvinner, ifølge Cuckold, rangerer seg selv høyere på skalaen enn de "virkelig" er ( i henhold til Cuckolds fasit).Sa han virkelig alle?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #19 Skrevet 24. mai 2011 Liga er pisspreik. Du er en høflig og diplomatisk person?
Gjest Anjelika Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 SLik er det enten det er mennekser eller fotball Kanskje ligaer finnes, men plutselig slår Kjelsås Vålerenga likevel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå