Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen forteller; er det noen som ikke får ringt ut nå? Noen som vet hva som eventuelt er galt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Det er brudd i telenor sin hovedsentral, så det har rammet hele landet.

jeg får ikke ringt ut, ingen får ringt meg, jeg får ikke sendt sms, ingen får sendt sms til meg, dritten bare ligger der.

Ååå, jeg er forbannet, hos meg har det vært sånn i snart 3 timer.

Svensken hos tele2 sier at de har funnet ut av problemet, så de bare jobber med det nå.

Skrevet

Ok :)

Tusen takk for opplysningen :)

AnonymBruker
Skrevet

Håper det skjerper seg snart.

Merker hvor hjelpesløs en blir når mobilen er det eneste kommunikasjonsmiddelet man kan nå andre på, sånn akutt..

Gjest Uglefot
Skrevet

Og ikke går det an å ringe nødnummer fra mobil. Vi får håpe dette ikke blir en altfor dyr feil..

Skrevet

Og ikke går det an å ringe nødnummer fra mobil. Vi får håpe dette ikke blir en altfor dyr feil..

Kødder du? jeg trodde man kunne ringe nødnummer uansett? Da håper jeg jammen de fikser feilen fort som fy.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det er skummelt å se hvor avhengig samfunnet har gjort seg av mobilen. Vi har fasttelefon, ellers hadde jeg ikke fått ringt ut i det hele tatt.

Gjest Uglefot
Skrevet

Kødder du? jeg trodde man kunne ringe nødnummer uansett? Da håper jeg jammen de fikser feilen fort som fy.

Dette svaret er hentet fra facebook siden til Telenor; Om du ikke har dekning på din telefon får du ikke ringt nødnummer dessverre. Om din fasttelefon ikke er berørt kan du ringe nødnummer fra den.

Veldig skummelt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dekning, men jeg får ikke mottatt eller sendt sms, det samme med samtaler. Heller ikke nødnummeret, bare jeg trykker "ring" så dukker det opp "tilkoblingsfeil" på telefonens display. Jeg får faktisk ikke ringt nødnummeret dersom jeg må!

Skrevet

Jeg klarer meg fint uten å ringe til venner og slikt, men jeg kjenner et snev av bekymring når man ikke kan ringe etter hjelp hvis man skal trenge det (nødnummer altså)

AnonymBruker
Skrevet

Mob nettet er nede i Verdal..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...