*appifany* Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Som tittelen forteller; er det noen som ikke får ringt ut nå? Noen som vet hva som eventuelt er galt?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 JA! Det er brudd i telenor sin hovedsentral, så det har rammet hele landet. jeg får ikke ringt ut, ingen får ringt meg, jeg får ikke sendt sms, ingen får sendt sms til meg, dritten bare ligger der. Ååå, jeg er forbannet, hos meg har det vært sånn i snart 3 timer. Svensken hos tele2 sier at de har funnet ut av problemet, så de bare jobber med det nå.
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Leste akkurat i lokale nettavisa at både netcom og telenor har problemer. Fiberfeil ifølge avisa. http://www.itromso.no/nyheter/article456529.ece http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10094238 Regner med at alle datterselskaper også har problemer da. Endret 23. mai 2011 av Næjøss
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Håper det skjerper seg snart. Merker hvor hjelpesløs en blir når mobilen er det eneste kommunikasjonsmiddelet man kan nå andre på, sånn akutt..
Gjest Uglefot Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Og ikke går det an å ringe nødnummer fra mobil. Vi får håpe dette ikke blir en altfor dyr feil..
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Og ikke går det an å ringe nødnummer fra mobil. Vi får håpe dette ikke blir en altfor dyr feil.. Kødder du? jeg trodde man kunne ringe nødnummer uansett? Da håper jeg jammen de fikser feilen fort som fy.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Uff, det er skummelt å se hvor avhengig samfunnet har gjort seg av mobilen. Vi har fasttelefon, ellers hadde jeg ikke fått ringt ut i det hele tatt.
Gjest Uglefot Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Kødder du? jeg trodde man kunne ringe nødnummer uansett? Da håper jeg jammen de fikser feilen fort som fy. Dette svaret er hentet fra facebook siden til Telenor; Om du ikke har dekning på din telefon får du ikke ringt nødnummer dessverre. Om din fasttelefon ikke er berørt kan du ringe nødnummer fra den. Veldig skummelt..
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har dekning, men jeg får ikke mottatt eller sendt sms, det samme med samtaler. Heller ikke nødnummeret, bare jeg trykker "ring" så dukker det opp "tilkoblingsfeil" på telefonens display. Jeg får faktisk ikke ringt nødnummeret dersom jeg må!
Næjøss Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Jeg klarer meg fint uten å ringe til venner og slikt, men jeg kjenner et snev av bekymring når man ikke kan ringe etter hjelp hvis man skal trenge det (nødnummer altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå