Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid med tre uker til termin. Har en eksamen igjen for å fullføre bachelor. Hjemmeeksamen som skal leveres på fredag.

Jeg vet at jeg bare må ta meg sammen og fullføre, er nesten i mål nå. Men hodet mitt kjennes som en stor tåkedott, klarer ikke å fokusere. Jeg er drittlei, orker ikke mer, vil ikke mer, ser ikke poenget! Kan noen banke litt vett inn i skallen på meg?

Jeg har søkt meg inn på nye studier til høsten, slik at jeg får rett på permisjonspenger fra lånekassen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk at du må bare holde ut i FIRE dager til og så kan du slappe av, hvis det er mulig så nær en fødsel :fnise: Ikke sitt hjemme hvis du blir distrahert av andre ting der. Sett deg tidspunkt hvor du jobber og tidspunkt hvor du har pause. Dette klarer du! :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

uff, føler virkelig med deg. Har akkurat det samme. Siste siste så har jeg også bachelor grad, men null motivasjon. Er helt forferdelig. MÅÅÅÅ bli ferdig. MÅÅÅÅ bestå. Men uff, peeees.

Men hadde jo vært innmari godt og nytt sommeren uten å måtte tenke på at man må gjøre det senere :)

Og jeg tror vi begge vil angre om vi ikke gjør oss ferdig nå. *sparkeiræva*

Skrevet

Tenk penger! Penger, penger, penger! Permisjonspenger, lån som gjøres om til stipend og bedre lønn i fremtiden fordi du faktisk har en fullført grad. Penger!

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å jobbe konsentrert i korte perioder, kanskje et kvarter, og gi deg selv en femminutters pause. Da slipper du å sitte og stirre i veggen og tenke på at du burde jobbe. Å ikke ta siste eksamen i en bachelorgrad er bare tull.

• Liker 1
Skrevet

Du fikser det! Tenk at du sikrer fremtiden til både deg og barnet ditt ved å fullføre bachelorgraden.

Skrevet

Hvordan går det?

Får du jobbet?

Sitter her med siste del (konklusjon) før selve finskrivingen. Vil så gjerne være ferdig i kveld før jeg skal sove.

Skrevet

ååååå det kunne jeg bare drite i.

Nå gir jeg opp for i dag og må bare få ræva mi opp tidlig for å SKRIVE SKRIVE SKRIVE SKRIVE

AnonymBruker
Skrevet

Takk for støtte :)

Mangler fortsatt en god del, men tror jeg skal klare å ta meg sammen såpass at jeg i hvert fall får levert noe. Så får det bare gå som det går.

Skrevet

Så flott :)

Lag deg noe godt og sett deg ned å skriv skriv skriv.

Det har jeg gjort og fått retta opp masse språk på oppgaven alt, så nå er det kun konklusjon igjen. Og det skal jeg vel klare å skrive i løpet av noen timer. Så kan jeg bare senke skulderne å la det stå til :)

Lykke til :)

Skrevet

Ble du ferdig?

Håper det. For må jo være så deilig å slippe å ta denne senere når du da har en liten en.

Selv om jeg hadde bare litt igjen ble jeg ikke ferdig før halv 2 i natt. Så nå venter jeg bare på at klokka skal bli mye nok så jeg kan dra å levere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk levert. Oppgaven er syltynn, men den er i hvert fall levert. Får krysse fingrene for at sensor ikke er i humør til å stryke noen. :gjeiper:

Godt at du også ble ferdig Wanita, slitsomt å sitte sånn til langt på natt!

Nå skal jeg gå og legge meg, for jeg har ikke sovet noe særlig i natt. :natti:

Skrevet

Gratulere med levert oppgave i det minste da ;)

Så får vi bare krysse fingrene begge to. For min oppgave er heller ikke særlig god

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...