AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skal til utlandet om nøyaktig én måned, og har lyst til å se mest mulig fit ut før jeg reiser. Jeg har trent både styrke og kondisjon tidligere, men i perioder.. Og nå har jeg trent lite på ca. en måned, og har DEN dårlige samvittigheten. Det var slik i fjor også, før sommerferien hadde jeg null motivasjon igjen! Jeg er veldig slank, har ikke noe for mye fett noen steder, men jeg skulle ha vært litt strammere! Så, spørsmålet mitt er, med riktig kosthold og ordentlig hardtrening i en måned, vil jeg bli fit?:O Vet at det ikke er gjort over natten, men i og med at jeg har et bra utgangspunkt, tenkte jeg
Tullepia Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Å trene nå er bedre enn å ikke gjøre noe. Sett i gang.
Inx Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 forferdelig, kan like gjerne bli liggende på sofaen du assa! Heelt sjanseløst å skulle få til noe på bare 4 uker, crraazy craaazy!
Wiggins Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Selvsagt kan du komme i bedre form, få litt større muskelmasse og få litt strammere kropp på én måned. Om det blir helt slik som du ideelt kunne sett for deg er vel ikke sikkert, men du kan i hvertfall komme i mye bedre form. Det er uansett sunt å trene og bevege seg, det burde alle gjøre uansett. Det viktigste er hverdagsmosjonen, ikke de to-tre kveldene på treningsstudio i uka. Bruk minst mulig bil og mest mulig føtter og sykkel til hverdags. Du må imidlertid passe deg for å ikke bli overtrent i iveren etter å bli strammere. Hvis du kjenner deg sliten og trøtt etter forrige økt så ta heller en rolig dag der du legger deg tidlig enn å tvinge deg selv på treningssenteret. Det er nok av folk som har trent seg selv i senk fordi de har vært for ivrige. Så lenge du trener med overskudd så unngår du det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå