Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen i januar. Perioden etter savnet han meg veldig og klarte ikke la meg være i fred. Jeg var ganske overlegen og arrogant så hun skulle gå lei fordi jeg ikke lenger hadde noen følelser for han og ikke ville gi han håp. Det var vanskelig for meg, for egentlig er han en kjempegutt. Mye av grunnen til at det ble slutt varr rett og slett fordi han ble litt for etterdultende og etterhvert for klengende. Følte ikke at jeg fikk puste skikkelig.

Han sendte meg masse meldinger etter bruddet, jeg svarte ikke på dem, men sendte en melding uavhengig av hannes i ny og ned for å forklare han litt hva jeg tenkte om hele forholdet og hvordan jeg hadde det. Men ei natt i mars da jeg var helt nede selv og trengte noen, stilte han opp med en gang og trøstet meg og hjalp meg gjennom det, og det endte med at vi var litt sammen i en kort periode å lå med hverandre.

Dette har vi etterhvert fortsatt med og vi er nærmest blitt pulevenner. Problemet er at han vil bli sammen igjen og har sterke følelser for han, mens jeg ikke har det for han. Og da jeg fortalte han dette, ble han veldig sur og lei seg og sa at han ikke ville ligge med meg mer. Sendte han en melding noen dager senere og sa at han hvertfall ikke vinner meg tilbake ved å kutte ut all kontakt. Oppfordret han til å fortsette pulevennskapet hvis han ville ha meg tilbake, og etter noen dager gikk han med på det.

Og her er jeg egentlig uærlig, for jeg vet følelsene ikke kommer tilbake, men vi har en utrolig god kjemi i senga og jeg vil ikke miste det. Så han holder vel egentlig på med meg nå i håp om at vi skal finne tilbake igjen, men jeg vet dette aldri kommer til å skje.

Betrodde situasjonen til ei venninne i forrige uke, og hun ble sint på meg å sa jeg utnyttet han. Og jeg ser det selv nå, men jeg klarer bare ikke gi slipp på han. Det er så vanskelig å si nei til noen man liker godt og stiller opp for deg med en gang du trenger det, å jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare det. Men samtidig kveles jeg av dårlig samvittighet og vet jeg burdte la han gå. Hva skal jeg gjøre egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal slutte med dette med det samme. Du skal si til ham hva du har gjort, be om unnskyldning og si at det er best for dere begge om dere kutter kontakten.

Du må bare mønstre viljestyrken din og være ærlig. Forhåpentligvis har han vett til å holde seg unna.

• Liker 6
Gjest Ninamor
Skrevet

Du skal slutte med dette med det samme. Du skal si til ham hva du har gjort, be om unnskyldning og si at det er best for dere begge om dere kutter kontakten.

Du må bare mønstre viljestyrken din og være ærlig. Forhåpentligvis har han vett til å holde seg unna.

Hu her er bare missunelig ts. Er ikke noe problem i d du gjør egentlig. Han er ansvarlig for egent lykke. Kos deg med go samvittighet :) kleeem

Gjest apekattenico
Skrevet

Herregud, for et monster du er!

Skrevet

det er ikke riktig det du gjør, du bør kontrollere din begjær !

og la den stakars gutten være i fred.

Hvis du kan klare det, bør du studere alle andre gode sidene med han uten om at han er flink i senga ! kanskje det kan vokse noe følelser i deg for han. Du beskrive jo han som en kjempe gutt. Det er ikke sikkert at du finner noe bedre i fremtiden....

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet
Hva skal jeg gjøre egentlig?

Det er vel i de stundene du er uten han den dårlige samvittigheten kommer krypende, så du synes vel det er best å være med ham og knulle den vekk, altså din dårlige samvittighet?

Du kan hvis du vil tenke på hvordan dere knuller og eventuellt hvordan du lar han straffe deg, hvor skitten du føler at du egentlig er og hvor mye akkurat det er en del av spenningen mellom dere.

Gjest Gjest
Skrevet

Den oppfordringen din tar han som en test for å bevise sin kjærlighet til deg. Og det utnytter du bare. Hehe og deessuten ville han ikke ligge med deg bare for å ligge med deg, så er ikke sikkert han er enig i den sexuelle kjemien deres. He he, haåper han slutter å lystre deg. La han slippe så han kan finne seg ei ordentlig jente

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og eksen i januar. Perioden etter savnet han meg veldig og klarte ikke la meg være i fred. Jeg var ganske overlegen og arrogant så hun skulle gå lei fordi jeg ikke lenger hadde noen følelser for han og ikke ville gi han håp. Det var vanskelig for meg, for egentlig er han en kjempegutt. Mye av grunnen til at det ble slutt varr rett og slett fordi han ble litt for etterdultende og etterhvert for klengende. Følte ikke at jeg fikk puste skikkelig.

Han sendte meg masse meldinger etter bruddet, jeg svarte ikke på dem, men sendte en melding uavhengig av hannes i ny og ned for å forklare han litt hva jeg tenkte om hele forholdet og hvordan jeg hadde det. Men ei natt i mars da jeg var helt nede selv og trengte noen, stilte han opp med en gang og trøstet meg og hjalp meg gjennom det, og det endte med at vi var litt sammen i en kort periode å lå med hverandre.

Dette har vi etterhvert fortsatt med og vi er nærmest blitt pulevenner. Problemet er at han vil bli sammen igjen og har sterke følelser for han, mens jeg ikke har det for han. Og da jeg fortalte han dette, ble han veldig sur og lei seg og sa at han ikke ville ligge med meg mer. Sendte han en melding noen dager senere og sa at han hvertfall ikke vinner meg tilbake ved å kutte ut all kontakt. Oppfordret han til å fortsette pulevennskapet hvis han ville ha meg tilbake, og etter noen dager gikk han med på det.

Og her er jeg egentlig uærlig, for jeg vet følelsene ikke kommer tilbake, men vi har en utrolig god kjemi i senga og jeg vil ikke miste det. Så han holder vel egentlig på med meg nå i håp om at vi skal finne tilbake igjen, men jeg vet dette aldri kommer til å skje.

Betrodde situasjonen til ei venninne i forrige uke, og hun ble sint på meg å sa jeg utnyttet han. Og jeg ser det selv nå, men jeg klarer bare ikke gi slipp på han. Det er så vanskelig å si nei til noen man liker godt og stiller opp for deg med en gang du trenger det, å jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare det. Men samtidig kveles jeg av dårlig samvittighet og vet jeg burdte la han gå. Hva skal jeg gjøre egentlig?

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke er ærlig med han når det gjelder følelsene dine.¨

Om du ikke ønsker å være sammen med ham så lar du han være i fred. Ikke bare tenk på deg selv, tenk på hva som er rett ovenfor han. Om han er så snill og grei som du sier at han er i innlegget ditt, så vet du hva du bør gjøre.

Ikke la ham fortsette med å ha falske forhåpninger om at dere kommer sammen igjen.

Jeg trenger sikkert ikke å fortelle deg at det ikke er pent gjort.

Skrevet

Dette synes jeg høres urimelig ut og jeg vil anbefale deg å slutte med det samme. Si det som det er og gi denne gutten en sjanse til å gå videre. Han fortjener bedre.

Skrevet

Sendte han en melding noen dager senere og sa at han hvertfall ikke vinner meg tilbake ved å kutte ut all kontakt. Oppfordret han til å fortsette pulevennskapet hvis han ville ha meg tilbake, og etter noen dager gikk han med på det.

Denne meldingen var feil. Den lille sjansen han har til å få deg tilbake er at han bryter. Først da kan du eventuelt savne han.

AnonymBruker
Skrevet

Du har faktisk grunn til å ha dårlig samvittighet, for ja, du utnytter han..

Slutt med en eneste gang, og la han får muligheten til å gå videre!!

Skrevet

Et brudd ER vondt. Du må nok bite i det sure eplet og la ham gå. Du vil nok ha det trist, men sånn er det for de aller fleste når et forhold er over...

Du har utnyttet ham en god stund. Kom deg videre, nå!

Gjest BettyBoop28
Skrevet

La han gå. Slik du holder på gir du stakkaren falske forhåpninger. Slutt å sår stakkars gutten. Jeg har opplevd gutter som har behandlet meg på samme måten som du nå behandler eksen din og det er skikkelig, skikkelig vondt er det. Skjerp deg.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

lot du han gå?

Anonymous poster hash: dbdf4...b34
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk gjør sånn mot damer hele tiden, så ikke ha dårlig samvittighet for det ts.

Anonymous poster hash: 80ccb...b8a
AnonymBruker
Skrevet

"Mannfolk!"

Anonymous poster hash: 4249c...50a
Gjest Miranda2011
Skrevet

Fy kor stygg du er, faktisk håper jeg en annen mann utnytter deg på samme måte en annen gang, det hadde du fortjent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...