Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er noe fint når hoftebeina blir så tydelige, men fin kropp har hun. Kanskje litt for tynn for min smak. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fin hun, litt mer kjøtt på beina hadde ikke gjort no.

• Liker 1
Gjest Icido
Skrevet

Er det vanlig at hofteben ikke synes? Mine har alltid syntes

• Liker 1
Gjest Icido
Skrevet

Og jeg synes hun har nydelig kropp, men ja, kanskje litt tynn. Men hun er jo naturlig tynn, ikke fotballfrue-tynn :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hun ser jo sunn og frisk ut. Men en trenger ikke strebe etter å bli så tynn for å se frisk og sporty ut (i en manns øyne).

Skrevet

Veldig fin, men syns hun har brukt litt for mye tid i solen. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun ser veldig din ut. Hun ser naturli sunn og frisk ut, og har en vekt som står til kroppen.

Hun er finset sånn som hun er, men en annen kropp ville passet litt mer kjøtt på bena.

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om kroppen til denne jenta?

http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/05/IMG_5820-556x600.jpg

http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/05/IMG_6359-1024x772.jpg

Det er Kenza fra bloggen kenzas.se

Jeg synes hun har en utrolig bra kropp. Akkurat passe med muskler og fett. En slik kropp vil jeg og ha, og prøver å få.

Hvis du er sånn som henne, altså, har samme kroppsfasong men har noen kg for mye på bena, så må du gjerne gjøre noe med det.

Men om du ikke har samme kroppsfasong som henne, må du finne ut hva som passer deg best.

Jeg er slank, men jeg har smal midje og brede hofter.

Jeg kunne aldri blitt sånn som henne, fordi jeg har brede hofter, og hoftene kan man ikke trylle bort.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke akkurat så mye muskler der, så jeg hadde nok løftet litt mer vekter om jeg var henne. Og definitivt solt meg mindre, både for utseendet og fremtidige rynkers skyld. Men utover det ser hun vel fin ut. :)

AnonymBruker
Skrevet

De første ordene som dukket opp i hodet mitt var "sunn" og "fin". Jeg har en lignende kroppstype som henne, men har dessverre litt mer fett enn henne. Til tross for at jeg for tiden har en del fett som egentlig burde vært muskler, vises hoftebeina mine akkurat som de gjorde da jeg var like slank som hun på bildet, så jeg antar at vi har samme kroppstype, hvor hoftebeina rett og slett vises uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som sier hun tilbringer for mye tid i solen: faren er afrikaner.

Skrevet (endret)

Flott kropp. Jeg synes ikke hun er for tynn.

Endret av smalls
Gjest Chanè
Skrevet

Litt for tynn for min smak, men ellers veldig flott :)

AnonymBruker
Skrevet

Ganske perfekt!

At noen syns hun er for tynn er ganske uforståelig for meg. Jeg er ikke skrapt selv, er 172 og veier 60-62 kg (varierer), men syns ikke hun er for tynn. Har selv litt mer lår enn henne, men hoftekammen viser på meg og. Og de som kaller meg for tynn er blinde. Forskjell på slank og for tynn.

Skrevet

Litt for tynn, men samtidig veldig sexy!!

Skrevet (endret)

Så flott det er med en perfekt kropp!!

Så jævla uinterressant det er dersom ikke hodet er helt skrudd på rett plass.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen;

Dersom du virkelig kan like og å elske noen så gjør du det for hvem de er, og ikke bare for hvordan de ser ut. En virkelig vakker sjel gjør en hvilken som helst kropp akkurat like vakker.

Det er det du ser som er vakkert, ikke hva alle andre tror.

Simple as that! :-)

Endret av Kjetil S.
  • Liker 2
Skrevet

Hva synes dere om kroppen til denne jenta?

http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/05/IMG_5820-556x600.jpg

http://kenzas.se/wp-content/uploads/2011/05/IMG_6359-1024x772.jpg

Det er Kenza fra bloggen kenzas.se

Jeg synes hun har en utrolig bra kropp. Akkurat passe med muskler og fett. En slik kropp vil jeg og ha, og prøver å få.

Hun i den første linken så fin ut! Kanskje i overkant brun, men fin kropp.

Men, i den andre linken så hun ikke så kvinnelig ut, der så kroppen mer "rar" ut.

Lykke til mot målet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...