Gjest Aria. Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Noen som har sett noen av disse seriene?? Bra eller dårlig? Og hva handler de egentlig om? -Eastwick, tror det skal være en serie basert på filmen "Heksene fra Eastwick". http://www.imdb.com/title/tt1402376/ Jeg ble kjempe nyskjerrig! -Pushing daisies, har enda ikke helt skjønt hva dette dreier seg om. Det er en komedie? Noe om at de vekker de døde? Den så koselig ut på bildene. -Hellcats, cheerleader serie??
Strix Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Hmm, svarer selv om jeg ikke har sett noen av seriene, men tror jeg skal se litt på Pushing daisies i alle fall
Lyra Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Har sett de to første, kjempekoselige serier begge to Eastwick er basert på filmen The Witches of Eastwick og handler em tre damer som får overnaturlige krefter. Pushing Daisies handler om en mann som kan gjenopplive de døde ved å ta på dem. Tar han på dem igjen dør de igjen uten at han kan gjenopplive dem, og hvis han ikke gjør dette innen ett minutt etter at de er gjenopplivet dør noen andre i deres sted. Han gjenoppliver jenta han er forelsket i, men kan aldri ta på henne siden hun da vil dø. Høres ikke så koselig ut, men det er faktisk en feelgoodserie Endret 23. mai 2011 av Metemor
Bunyan Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har sett Pushing Daisies, den er utrolig bra. Kjapp dialog og quirky karakterer. Hver episode omhandler en ny drapssak.
FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Pushing daysies er noe så rart som en morsom krimserie.. Har du sett Amelie fra montmartre? Den er litt sånn i uttrykket.. En av mine favoritter!
Gjest Aria. Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Haha, jeg skal definitivt se pushing daisies, den hørtes bare for *spesiell* ut til å gå glipp av. Eastwick vil jeg også se, ser koselig ut, og spennende Så på trailer for Hellcats, kanskje litt for sånn "jente-drama-catfight" serie, men kan funke med skikkelig jente-kveld. Er det bare meg, eller er det altfor mange serier for tiden??
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Pushing daisies er et must ja! Jeg har det motsatte problemet, har sett alle seriene av interesse. Og nå har de fleste sommerferie også. Bare 4-5 serier i uka. 1
seleneluna Skrevet 20. juni 2011 #8 Skrevet 20. juni 2011 Nå har jeg sett Eastwick og jeg ble en smule hekta. Elsker Lindsay Price, hun er bare så nydelig. I tillegg er han som spiller Darryl en sjikkelig kjekkas Men nok om det! Fin, morsom og spennende jenteserie. Jeg er ikke en vampyr, fantasy, sience-fictionjente, men jeg likte denne serien. Jeg var akkurat i gang med å laste ned sesong 2, men den finnes jo ikke :/ Nok en bra serie som ble stoppet pga lave seertall (slik som Lipstick Jungle).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå