*Vilje* Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Datet en mann på ca 40 år tre ganger for noen uker siden. En date ute, de to andre hjemme hos hverandre på middag. Tidspunktet for når vi møttes var ikke akkurat optimalt, for tre uker etter at vi hadde møtt hverande for første gang, dro han på en tre ukers ferie. Synes stemningen mellom oss før han dro på ferie var god men vi har ikke hatt noe kontakt mens han har vært borte (jeg ville ikke virke masete). Han kom hjem forrige uke og siden jeg ikke har hørt noe fra han sendte jeg han en SMS i går med spørsmål om han ville treffes igjen. Nå har det gått et døgn uten noe svar I løpet av det siste døgnet har han vært på FB i hvertfall to ganger, så han bør helt klart ha hatt anledning til å sende en melding. Skjønner jo at han tydeligvis ikke vil treffe meg igjen, men føler meg såret over at han bruker "the silent treatment" og ikke sender en melding med "dessverre synes jeg ikke kjemien stemmer..." eller noe lignende. Overreagerer jeg om jeg sender han en FB melding hvor jeg skriver (så diplomatisk jeg klarer) at jeg synes dette var dårlig gjort mot meg og håper han er tydeligere neste gang han skal "dumpe" en date? Eller er det helt greit å ikke gi beskjed selv etter tre dater?
FrøkenJosefine Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg synes det burde være lov til å si ifra... Hvordan han tar det er en annen ting.. 2
ini Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville skrevet på veggen hans tror jeg, kanskje spurt hvordan han hadde hatt det på ferie. Hvis han fortsatt overser deg ville jeg kanskje bare oversett han tilbake, da er det ikke verdt å bruke energi på han.
Neket Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Sier du det på den måten, brenner du alle broer. Ville heller bare holdt kjeft.
MissStiles Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Det kan vel se ut som at han har mistet interessen. Enig i at det er best å si fra. Men ikke alle som tør, dessverre. Om du ikke hører noe, så bare la han være. Hjelper ikke å sende en haug med smser.
*Vilje* Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville skrevet på veggen hans tror jeg, kanskje spurt hvordan han hadde hatt det på ferie. Hvis han fortsatt overser deg ville jeg kanskje bare oversett han tilbake, da er det ikke verdt å bruke energi på han. Vil ikke det virke litt smådesperat da? Når jeg allerede har sendt han en SMS?
ini Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Vil ikke det virke litt smådesperat da? Når jeg allerede har sendt han en SMS? Nei, det syns jeg ikke. Du viser jo bare interesse. Og å spørre hvordan ferien var er jo bare en ren høflighetsfrase.
vannm75 Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 DU MÅ FORTELLE HVORDAN DET GIKK DA? BLE DET KONTAKT?
Steinar40 Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Overreagerer jeg om jeg sender han en FB melding hvor jeg skriver (så diplomatisk jeg klarer) at jeg synes dette var dårlig gjort mot meg og håper han er tydeligere neste gang han skal "dumpe" en date? Eller er det helt greit å ikke gi beskjed selv etter tre dater? Finnes det ikke andre og bedre fisker i havet?
*Vilje* Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2011 DU MÅ FORTELLE HVORDAN DET GIKK DA? BLE DET KONTAKT? TS her med en liten oppdatering. Han sendte meg en lengre SMS i går kveld og beklaget sent svar.... Han vil treffe meg igjen, så det var jo hyggelig. Hmmmm, blir interessant å se hvordan dette går, usikker på hvor lenge jeg orker å treffe en fyr som er så lite på hugget.
Kamikatze Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 Vil ikke det virke litt smådesperat da? Når jeg allerede har sendt han en SMS? Det er ikke alle mannfolk, og særlig ikke av de som har passert førti, som har mobilen fastklistret i neven som en ekstra kroppsdel. 1
Gjest KateW Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Det er ikke alle mannfolk, og særlig ikke av de som har passert førti, som har mobilen fastklistret i neven som en ekstra kroppsdel. Og når du treffer en av dem er det faktisk ganske skummelt...
Steinar40 Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Det er ikke alle mannfolk, og særlig ikke av de som har passert førti, som har mobilen fastklistret i neven som en ekstra kroppsdel. Det er faktisk en av de store fordelene med å være singel; at man slipper å måtte drasse rundt på den helvetes mobilen overalt og til alle tider
*Vilje* Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2011 TS her ...Viste seg at han antagelig ikke har vært så interessert i meg. Etter å ha møttes en gang etter at han kom tilbake fra ferien fikk jeg en melding hvor han sa han ikke syntes kjemien var der og ønsket meg lykke til videre i jakten på kjærligheten . Tegnene på at han ikke har vært så interessert (jeg har tatt initiativ til å treffes, samtalene har vært mest om hva han holder på med) har vært der hele tiden, men jeg unnskyldte det med at han var så ekstremt aktiv. Så da blir det tilbake til nettet for å lete etter nåla i høystakken igjen! Gleder meg stort.... 2
vannm75 Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 TS her ...Viste seg at han antagelig ikke har vært så interessert i meg. Etter å ha møttes en gang etter at han kom tilbake fra ferien fikk jeg en melding hvor han sa han ikke syntes kjemien var der og ønsket meg lykke til videre i jakten på kjærligheten . Tegnene på at han ikke har vært så interessert (jeg har tatt initiativ til å treffes, samtalene har vært mest om hva han holder på med) har vært der hele tiden, men jeg unnskyldte det med at han var så ekstremt aktiv. Så da blir det tilbake til nettet for å lete etter nåla i høystakken igjen! Gleder meg stort.... lykke til, du er ikke alene....
Gjest padawan Skrevet 3. juni 2011 #16 Skrevet 3. juni 2011 å dra på 3 ukers ferie rett etter en har begynt å date noen er en dödare for videre dating med vedkommende. det er iallefall min erfaring. i dette tilfelle var det jeg som reiste bort men som en sier.. en lærer så lenge en lever.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #17 Skrevet 3. juni 2011 prøv å bli aktiv i det vanlige livet også, og ikke bare på nett Finn noe å vere med på, selv om du kanskje ikke er så god på det! (kor, bokklubb, tennis, korps, treningssenter, hundeklubb.....osv) Da er det så mye lettere å se hvordan folk er, og man får vist utrstrålingen sin på en annen måte enn på nett, og da er det lettere å se an kjemien Bare å kaste seg uti det! Jeg traff forøvrig min kjære i kor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå