pleiepike Skrevet 23. mai 2011 #1 Del Skrevet 23. mai 2011 Da jeg kjørte te skolen idag oppdaget jeg et lys i dæsjbordet.... Et oransje lys som ser ut som en motor... noen som vet hva dette kan være? Jeg har opplevd det en gang før, for lenge siden.. Da hadde jeg visstnok svidd hull i katalysatorgreia......... har en 5 mils skolevei(en vei)...... og håper bilen overlever te jeg kommer meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 23. mai 2011 #2 Del Skrevet 23. mai 2011 Sjekk instruksjonsboka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. mai 2011 #3 Del Skrevet 23. mai 2011 Motorlyset. Ifølge instruksjonsboken skal man da kjøre til verksted, men det KAN jo være feil på en sensor. Noen rare lyder som ikke pleier å være der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mai 2011 den lager ingen lyder...... og er helt "normal" å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 23. mai 2011 #5 Del Skrevet 23. mai 2011 Kan være en sensor da. Kan hende det ikke lyser når du skal ut og kjøre igjen? Hvor gammel er bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 23. mai 2011 2000 modell.. nissan..... jaaah, jeg trur au det. den lever jo ennå... men ska snart hjem, så da får jeg teste den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 24. mai 2011 #7 Del Skrevet 24. mai 2011 Og hvordan gikk det? Var lyset slukket igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 31. mai 2011 #8 Del Skrevet 31. mai 2011 Kom du deg hjem? Har selv opplevd det, men det forsvant og har ikke vist seg igjen siden julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå