Gå til innhold

Trenger tips til vinduspynt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Planter er ikke helt min greie (jeg tar livet av dem før de rekker å komme over dørstokken), og jeg liker heller ikke masse smånips som må plukkes vekk hver gang man skal tørke støv.

Hva kan jeg da pynte vinduene mine med? Har tenkt litt på sånne ting som henger fra gardinstanga, men er litt usikker. Det må i såfall være noe som ikke har en "rett side", men som kan henge fritt i valgfri retning. Jeg irriterer meg nemlig grønn over ting som henger skjevt i vinduer. :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Planter er ikke helt min greie (jeg tar livet av dem før de rekker å komme over dørstokken), og jeg liker heller ikke masse smånips som må plukkes vekk hver gang man skal tørke støv.

Hva kan jeg da pynte vinduene mine med? Har tenkt litt på sånne ting som henger fra gardinstanga, men er litt usikker. Det må i såfall være noe som ikke har en "rett side", men som kan henge fritt i valgfri retning. Jeg irriterer meg nemlig grønn over ting som henger skjevt i vinduer. :fnise:

Jeg sliter med det samme. Ingen som klarte å komme med tips til meg heller ;) Men det går faktisk an å finne noen falske blomster som ser ganske ekte ut.. På Plantasjen og sånn. Men ikke alt er like fint. Og mange steder får man kjøpt skikkelig fine sånne Orkidegrener som du kan stikke nede potten når den ekte orkideblomsten dauer. Det gjør jeg :fnise: Men her er det også forskjell på kvaliteten. Ikea sine er fæle, men Black Design og Skeidar sine er pene. Jeg synes de peneste er de som er laget av stoff og ikke plast.

Ellers synes jeg det er fint med lyeststaker av et eller annet slag. Gjerne en lykt eller noe.. Kanskje en ramme med et fint bilde i?

Gjest Spinell
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor nipsete du er, men enkelte småskulpturer kan også være dekorative i et vindu. Her er et eksempel fra Black Design for den som liker deres stil. Andre butikker har andre typer pynt. Sjekk gjerne butikker med mer anerkjente designersaker.

En ok vase med kunstige strå kan også fungere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...