Dularfullar Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hei, nå kunne jeg sikkert søkt om det fantes noen slike tråder her først, men jeg hopper liksågreit i det...... Jeg skal ha ny tlf, og jeg har sett såvidt på Nokia N8, har lest endel tester av den, men jeg blir liksom ikke helt klok på hva jeg skal tro om den. SÅ jeg lurte på om det var noen her som hadde noen erfaringer med den tlf som de vil dele... Jeg har stort sett bare hatt Sony Ericsson de siste årene, hadde en stund Nokia *da de var på topp*, men jeg gikk fort over til SE og der har jeg vært siden.. Har Nokia blitt noe bedre??
Gjest Applestore Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Nokia N8 har Symbian OS, noe jeg ikke ville kjøpt en ny tlf med. Gå heller for noe med android (dette er bare min mening da, skal aldri mer ha symbian OS!!) Endret 23. mai 2011 av Applestore 1
aluminium Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Nokia har ikke lykkes med sine smartphones. De er rett og slett ikke særlig bra, uten at jeg har detaljkunnskap. Får man ikke N8 med Windows også?
Gjest Applestore Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Nokia har ikke lykkes med sine smartphones. De er rett og slett ikke særlig bra, uten at jeg har detaljkunnskap. Får man ikke N8 med Windows også? Gjør man? mye mulig.. Det må jeg lete opp! Edit: her står det bare at den kjører Symbian. http://www.mobili.no/nyheter/test-av-nokia-n8/ Endret 23. mai 2011 av Applestore
C-girl Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Nokia N8 kommer foreløplig bare med Symbian operativsystem, men mener det blir til høsten eller neste år at den kommer med Windows istedet. Har god erfaring med N8, men kommer jo seff litt an på hva du er vant til og hva du skal bruke den mest til. Den har et utrolig bra kamera, og er en en veldig ok og enkel tlf å bruke. Har hatt nokia siste 8 årene, og kunne aldri tenke meg å bytte til f.eks SE eller samsung Men alle har sine preferanser...
Dularfullar Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk til dere som har svart har fortsatt ikke bestemt meg, utrolig vanskelig når det er så mye å velge mellom...... Prøver å bli klok på alle testene rundt omkring, men det er jo ikke alltid at man selv synes det samme som testene viser heller... SÅ man kan ikke stole blindt på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå