Gå til innhold

deter helt sykt!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heihei! jammen meg er det dyrt å klippen de små usle neglene på en liten søt kanin... blir helt frustrert jeg! har nettopp ringt litt rundt, og det koster søren meg 300 kr.. det er helt sykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei! jammen meg er det dyrt å klippen de små usle neglene på en liten søt kanin... blir helt frustrert jeg! har nettopp ringt litt rundt' date=' og det koster søren meg 300 kr.. det er helt sykt![/quote']

:o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Dæven dølle, Oooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav, finn saksa, æ ska klipp kanninnægla fra no av ja!

Seriøst: Er de veldig mørke så de er vanskelig å klippe selv? (Nei, jeg har aldri gjort det på en kanin, men på hunder og katter og undulater...)

300 kr var jaggu dyrt. Skulle tro de jobba på bilverksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det 300 kroner hos de fleste? Sikker noen forskjeller ute å går, men var litt dyrt ja. Men vetrinærer skal jo tjene penger de og :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal gå fint å klippe klør selv, men det anbefales at man lar en veterinær gjøre det første gangen, slik at man ser hvordan det skal gjøres.

Ihvertfall er det sånn når det gjelder katteklør. Vi har lyst til å klippe vår lille kattefrøkens klør før hun ødelegger både klær og gardiner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kONTAKT EN DYREBUTIKK. dE GJØR DET, OG MULIGENS DET ER NOE Å SPARE PÅ DET. jEG HAR ALLTID GJORT JOBBEN SELV, OG DET ER IKKE VANSKELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man betaler for hos veterinæren innebærer også kunnskap og ekspertise langt utover "en ussel negleklipp". Samtidig som veterinæren klipper negler vil h*n se over og undersøke dyret ditt, og du har anledning til å spørre om hjelp og råd du har få muligheter til å ha tilgjengelighet på andre steder.

Er alt dette andre uninteressant, klipper man klør på kaninen sin selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær forsiktig så du ikke klipper for langt inn.

Bare klipp der neglen/kloa er hvit, det skjønner du kanskje, men der det begynner å bli rosa, skal du IKKE klippe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...