mias Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Vurderer å skaffe oss denne nydelige katterasen. Noen som har erfaring som vil dele?
Tabris Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har også lyst på en britisk korthår, de er aldeles nydelige. Men har ikke erfaring med rasen, kanskje du får bedre treff om du spør på et katteforum?
mias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har også lyst på en britisk korthår, de er aldeles nydelige. Men har ikke erfaring med rasen, kanskje du får bedre treff om du spør på et katteforum? Ja, gjør nok det hehe De er så skjønne og klumpete! Skikkelig katt!
Gjest BabyBlue Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Har lest litt om de, og de er ganske bedagelige og snille katter som er gode for småbarnsfamilier. Minner litt om en teddybjørn i utseende og er gode og runde i kantene. Et ekstra pluss er at det er ganske muskuløse katter med tykk pels, så om du vil ha den som utekatt er den godt i stand til å klare seg ute om natten. Har ikke erfaring med den selv, men leste en del om den en tid tilbake som nevnt. Her er en liste over registrerte, norske oppdrettere. http://www.youtube.com/watch?v=Cx8zfOhgSYI. Virkelig vakre katter, og kjekt at det er så mye variasjon i pelsmønster og slikt. De i sølv er bare så utrolig vakre
mias Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2011 Har lest litt om de, og de er ganske bedagelige og snille katter som er gode for småbarnsfamilier. Minner litt om en teddybjørn i utseende og er gode og runde i kantene. Et ekstra pluss er at det er ganske muskuløse katter med tykk pels, så om du vil ha den som utekatt er den godt i stand til å klare seg ute om natten. Har ikke erfaring med den selv, men leste en del om den en tid tilbake som nevnt. Her er en liste over registrerte, norske oppdrettere. http://www.youtube.com/watch?v=Cx8zfOhgSYI. Virkelig vakre katter, og kjekt at det er så mye variasjon i pelsmønster og slikt. De i sølv er bare så utrolig vakre Takk takk takk :D Blir jo helt forelsket i de jo!
CathFoto Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Jeg passer tre Britisk Korthår fra forskjellig. Og det de har til felles er at de er relativt rolige, veldig kosete og mjauer lite. Den ene er litt leken, men de to andre er bare kosete.
Ida1989 Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har en lilla britisk korthår. Den er akkuratt som den man leser om overalt. Jordnær, lat og kosete pus =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå