Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god alkoholfri rødvin? - den må ikke være tørr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig INGEN som har en rødvin å anbefale....

Skrevet

Min erfaring med alkoholfri rødvin er: :kvalm: da ville jeg heller tatt en brus uten sukker.

Skrevet

Du vil ikke høre på Vinmonopolet da ? Om de anbefaler noe ?

De er jo tross alt kurset til å hjelpe kunder :)

Skrevet

Det finnes vel to forskjellige å få kjøpt på polet, og ingen av dem smaker vin. Bedre å drikke druejuice. I bryllupet vårt serverte vi hjemmelaget krøkebærsaft i stede for alkoholfri vin.

Skrevet

Enig med de andre her: Alkoholfri rødvin er ikke godt.

Jeg kjøpte alkoholfri rødvin for å ta med på en tilstelning en gang. Tenkte jeg skulle være med i "rødvingjengen". Det var nemlig ost- og vinkveld.

Det gjør jeg ikke igjen! Var ikke noe godt.

Nei, drikk heller brus eller saft eller noe sånt hvis du skal ha noe uten alkohol.

Skrevet

Hm - høres ut som at jeg får finne på noe annet enn rødvin, ja.

Rart at de ikke klarer å produsere alkoholfri rødvin som smaker like godt som den med alkohol...

Skrevet

Kjøp rød Ariel. Det er den beste.

Jeg er avholdsmenneske og bruker å drikke denne når jeg ikke vil ha cola. Jeg synes den er kjempegod,og mange av de andre alkoholfrie smaker saft. Forskjellen er måten den er avholkoholisert på.

Jeg har venner som drikker alkohol som synes Ariel er et godt alternativ når de kjører eller noe.

Men jeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag med alkohol da...

Skrevet

Rød Ariel skal være den beste men det smaker som blåbærsaft uansett....

Fylden og varmen alkoholen gir vinen er jo det som gjør hele vinopplevelsen spør du meg... Da drikker jeg heller farris hvis jeg skal ha noe alkoholfritt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...