Gå til innhold

Er det "harry" med klokke med diamanter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny klokke :jepp:

Hadde i utgangspuntet tenk å kjøpe en Tag Heuer Aquaracer 1313.

http://www.urverket.no/tag-heuer-aquaracer-quartz-ladies-diamond-p-4777.html

SÅ ble jeg usikker.. Er det litt "harry" med klokke med diamanter??

Er denne bedre? Tag Heuer Aquaracer 1312.

http://www.urverket.no/tag-heuer-aquaracer-quartz-ladies-mop-dial-p-4778.html

Tusen takk for svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Næh, synes ikke det er harry på personer som har en stil der det passer inn. Det hadde ikke sett spesielt bra ut på meg, men er det på mange andre :) Synes begge var fine jeg, men den med diamanter er kanskje hakket mer "feminin"? Liker du den og kan bruke den til daglig uten at den krasjer med resten av "stilen" så synes jeg du skal gå for den, om det er den du liker best :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spesifiserte i hvert fall at jeg vill ha klokke uten diamanter da mannen skulle kjøpe en i gave til meg...

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg synes den uten diamanter er finest. Synes ofte klokker med diamanter blir litt "bling".

Vurderer denne selv.

Skrevet

Jeg synes begge var pene, men ville kanskje tatt den med diamanter for å pynte opp litt. Om det er harry eller ikke synes jeg kommer an på resten/utseendet til personen. Typisk blond og bimbo (jada, generalisering, men dere skjønner vel poenget) med masse diamanter kan lett bli nay, mens generelt synes jeg diamanter er yay.

Gjest Fikira
Skrevet

Litt harry er det jo.

Men helledussen, om du liker den, og syns du kan ta deg råd til en klokke til over 20 000, så er det bare å kjøre på. (og nei, det er ikke ment i et sarkastisk tonefall =)

Gjest Anjelika
Skrevet

Ja, synes det er harry, minner meg om de grusomme Guess-klokkene.

Ikke den verste jeg har sett med diamanter, men definitivt best uten i min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvis det er ekte diamanter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg ingen av klokkene i tråden var noe fine, men hadde jeg måttet velge, ville jeg valgt den med diamanter. Men det er nok mest fordi jeg liker klassiske feminine klokker, og det er den eneste som i løpet av et lysår kan minne om feminint. Skjønner ikke hvorfor jenter skal gå med så maskilune klokker, men smaken er som baken :)

Gjest ticket
Skrevet

Jeg synes den med diamanter var pen og ville nok valgt den om det var den jeg ville hatt. Jeg synes ikke slike klokker er harry.

Skrevet

Nei, synes ikke det er harry. Men for 23 000 synes jeg det finnes finere klokker. Men spørs jo selvfølgelig på din stil. Om du liker deg med diamanter og den passer til din stil, kjør på!

AnonymBruker
Skrevet

Syntes klokkene var utrolig harry til å koste så mye.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke at diamanter på den måten der er noe harry, men jeg syntes ikke klokkene var noe fine. Sånn armlenge blir altfor mandig. Så om jeg måtte ha valgt, hadde jeg tatt den med diamanter for å pynte litt og vise at det er en dameklokke.

AnonymBruker
Skrevet

*armlenke, mente jeg

Skrevet

jeg synes den med diamanter var finest, men sånn generelt sett så synes jeg Tag Heuers klokker for damer ikke er så veldig pene... Synes ikke helt de greier den feminine stilen... Men, det spørs jo helt hva du er ute etter da... Uansett er det fantastisk gode klokker!! :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest ikkje det er harry med diamantar på klokker, men syntest ikkje dei klokkene du lenka til var særleg pene, i alle fall ikkje til den prisen, eg har ei Citizen-klokke som er mest heilt lik, og ho betalte eg ein drøy tusing for, for ti år sidan... Skal ein cashe ut så mykje synest eg berre verkeleg god design kan legitimere å bruke så mykje pengar på ei klokke, og då skal dei helst skilje seg ut litt meir enn dei der.

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny klokke :jepp:

Hadde i utgangspuntet tenk å kjøpe en Tag Heuer Aquaracer 1313.

http://www.urverket.no/tag-heuer-aquaracer-quartz-ladies-diamond-p-4777.html

SÅ ble jeg usikker.. Er det litt "harry" med klokke med diamanter??

Er denne bedre? Tag Heuer Aquaracer 1312.

http://www.urverket.no/tag-heuer-aquaracer-quartz-ladies-mop-dial-p-4778.html

Tusen takk for svar :jepp:

Nei, det er ikke harry..

men uansett er jo det viktigste hva DU syns er fint, ikke hva andre mener ;)

Skrevet

De klokkene var ikke min stil, men om du synes de er pene, så synes jeg ikke det er harry med diamanter på klokker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...