Gå til innhold

Hvorfor finnes det kriminalitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... våres unger gjør jo aldri noe.

:ironi:

Jeg skjønner ikke helt det der, jeg. Jeg ser stadig tråder her og på andre forum om folk som sier det ikke går an og prate til foreldrene når ungene gjør noe "får mine unger gjør jo aldri noe". Og jeg har opplevd det selv også.

Og ikke bare på småunger heller, men langt inn i voksenlivet.

Hvorfor står foreldre og forsvarer ungene når andre voksne sier de har gjort noe galt? Ja, jeg har til og med vært vitne til foreldre som har stått og sett på at ungene har slått og sparket andre barn for så og nekte på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

... våres unger gjør jo aldri noe.

:ironi:

Jeg skjønner ikke helt det der, jeg. Jeg ser stadig tråder her og på andre forum om folk som sier det ikke går an og prate til foreldrene når ungene gjør noe "får mine unger gjør jo aldri noe". Og jeg har opplevd det selv også.

Og ikke bare på småunger heller, men langt inn i voksenlivet.

Hvorfor står foreldre og forsvarer ungene når andre voksne sier de har gjort noe galt? Ja, jeg har til og med vært vitne til foreldre som har stått og sett på at ungene har slått og sparket andre barn for så og nekte på det.

Jeg har selv barn, og jeg er jo også veldig inhabil i situasjoner hvor mine har gjort noe galt. Men jeg skjønner hva du mener, men mine barn er jo så snille og søte de gjør jo ikke noe galt. Gjør de noe galt så var det sikkert fordi den andre ungen la opp til det.. hehehe.. nå provoserer jeg kanskje litt men jeg tror dette er en holdning de fleste foreldre har.

Man kan jo si mye stygt til folk, men det å si noe stygt om ungene deres det byr på trøbbel for det vil ingen ha noe av. Det er fy fy!

Nei jeg bare tuller, jeg vet at mine barn gjør ting de ikke skal gjøre, å det gjør også andres barn. Det er sånn at barna bytter på hvem som gjør galskapen. Jeg er litt overbevist om at foreldre som går bort å kjefter på andres barn sine foreldre også selv er litt blottlagt for hva deres barn gjør. For jeg er ikke så sikker på at de er så velvillige til å stå med åpne armer om foreldrene til noen andres unger kommer bort for å ta en prat om ungene deres.

Ser jeg ungen min slå, være frekk eller noe sånt så tar jeg ungen min for det der og da, og sier ifra på en klar måte at dette er ikke greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...