Gjest sue84 Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Skulle putte i ladder her en dag, det står at ladder er i. men den ladder ikke, og batteri nivået synker ikke heller. der står 10% tilgjengelig (koblet til, lader ikke) Hvorfor i all verden gjør den det? anyone?
Gjest Bjørn82 Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Skulle putte i ladder her en dag, det står at ladder er i. men den ladder ikke, og batteri nivået synker ikke heller. der står 10% tilgjengelig (koblet til, lader ikke) Hvorfor i all verden gjør den det? anyone? Dette vil jeg tro den gjør fordi batteriet ditt er defekt, og vil ikke ta imot ladingen. Du kan belage deg på å kjøpe et nytt batteri. hehe.. Dessverre =/
Gjest sue84 Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Dette vil jeg tro den gjør fordi batteriet ditt er defekt, og vil ikke ta imot ladingen. Du kan belage deg på å kjøpe et nytt batteri. hehe.. Dessverre =/ Men jeg vil ikke :( hehe... men synest bare det er rart at den på en måte ladder, for batteriet synker jo ikke, og det kommer opp at ladder er i..? skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå