Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En snill svensk mann og sympatisk ser ut, sa at vi kan møte i centrum på kafe.Da jeg kommet og bestiller kafe allerede, jeg fikk melding at han det står her at han kommer men stor forsinkelse. Jeg srvev melding til han at jeg sculle ikke vente og jeg dra hjem

Var dette riktig?

Noen her som skulle vente?

Takk

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var veldig interesser i ham ville jeg nok kanskje ventet. Men det spørs litt hvorfor han var forsinket og hvor lenge.

• Liker 1
Skrevet

Dersom han hadde gikk en god begrunnelse på hvorfor, ville jeg nok kunne ventet en god stund. Uten en god grunn derimot, tror jeg ikke jeg hadde ventet mer enn 10-15 min. Synes det er veldig uhøflig og dårlig planlagt å være mye forsinket - det vitner ikke om kvaliteter jeg beundrer i en mann akkurat.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er naiv og hadde sikkert ventet.. men hadde det skjedd flere ganger hadde han blitt arkivert..:)

• Liker 1
Skrevet

Kommer ann på hva som var grunnen.

Hvis det var en god grunn, noe som han ikke kunne styre over. Så hadde jeg ventet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble stood up, han sendte sms og sa han var forsinket. Det er ok, jeg kan vente :) skrev jeg tilbake, og ventet i 1-2-3 timer.. Så gikk jeg hjem. Jeg regner ikke med han kom, for jeg hørte aldri noe mer. Koselig..

Skrevet

Jeg ble stood up, han sendte sms og sa han var forsinket. Det er ok, jeg kan vente :) skrev jeg tilbake, og ventet i 1-2-3 timer.. Så gikk jeg hjem. Jeg regner ikke med han kom, for jeg hørte aldri noe mer. Koselig..

Wow... Det er douchebag det!

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Wow... Det er douchebag det!

Seriøst? :hakeslepp:

Han hadde ikke trengt å skrive melding i det heletatt da. Hvorfor si at man er forsinket om man ikke skal komme i det heletatt..

Har du han på facebook? Har du ikke hørt noe fra han? :hakeslepp:

Skrevet

Hvis jeg var veldig interesser i ham ville jeg nok kanskje ventet. Men det spørs litt hvorfor han var forsinket og hvor lenge.

Samme her. Jeg ville nok også ha spurt hva som var grunnen. Om han var veldig langt unna. Ville nok ikke ventet mer enn 15-30min.

Skrevet

Grunnen var jobben hans... han sendte sms at "det ta en stund"... kansje 40 minuter eller mer... minn venninne sa etter på at jeg er "dumt" :tristbla:

Skrevet

...og det var første dato ( og siste))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...