Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Link her,om noen ikke vet hva jeg mener ;)

Min lenke

selv synes jeg det er morsomt egentlig,men forstår jo advarselen med at det kan være farlig i enkelte tilfeller. som ved store høyder feks. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt morsomt egentlig, at de gikk ut i avisene og advarte sterkt mot denne trenden... Etter det har "Planking" florert på facebooken min! Før det, drev ingen med det!

Har ingen mening om det egentlig, så lenge folk ikke setter seg selv, eller andre for fare!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er feil å støtte noe som har tatt liv av en person :nei:

• Liker 2
Skrevet

Da burde du slutte spise kokosnøtter, siden det tar livet av flere mennesker enn hai årlig..

Og slutte være hjemme, for dødsfall flest skjer der!

For ikke snakke om bilen!

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er kjempeartig, selv om jeg ikke er helt inni plankeverden ennå.

Hvorfor er det artig? Nei, si det... Sikkert bare fordi det er så ufattelig dumt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

rent teoretisk blir det jo da også feil å støtte bussen, den har tatt livet av noen.

Planking er gøy det! Flirer meg fillete av enkelte av bildene!

• Liker 1
Skrevet

Hva er greia med det egentlig? :s

• Liker 1
Gjest döderlein
Skrevet

Er som alle andre ting, må jo gjøres på egen risiko. Synes det er gøy at folk går rundt og gjør noe så random! :) Litt morsomheter i hverdagen.

Gjest Leonidene
Skrevet

Det har så langt ikkje dukka opp på min FB. Virker bare snodig og ein smule teit (ihvertfall slik det var på noen av bildene).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da burde du slutte spise kokosnøtter, siden det tar livet av flere mennesker enn hai årlig..

Og slutte være hjemme, for dødsfall flest skjer der!

For ikke snakke om bilen!

Det blir litt annerledes synes jeg.. Det blir litt som å støtte dårlig livsstil, oppfordre til å leve på "kanten", o.l. men det skjønner kanskje ikke du... Do ass u please, neste gang en dør av dette, så kanskje du tenker deg litt om før du støtter fenomenet...

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er urkomisk. Morsomt å se hvor folk finner på å planke seg henn.

Skrevet

Jeg har vært borti fenomenet på utenlandske nettsider før, men min facebook er foreløpig fri for planking. Syns det er et morsomt konsept da, veldig random!

• Liker 1
Skrevet

Det blir litt annerledes synes jeg.. Det blir litt som å støtte dårlig livsstil, oppfordre til å leve på "kanten", o.l. men det skjønner kanskje ikke du... Do ass u please, neste gang en dør av dette, så kanskje du tenker deg litt om før du støtter fenomenet...

Folk hopper i fallskjerm, kjører rallybiler, klatrer i fjell og har sex med fremmede uansett om jeg støtter det eller ikke..

Mange som trenger et andrenalinkick og synes det er veldig mye mere uskyldig og legge seg ned på en hekk enn det er å jakte for eksempel..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk hopper i fallskjerm, kjører rallybiler, klatrer i fjell og har sex med fremmede uansett om jeg støtter det eller ikke..

Mange som trenger et andrenalinkick og synes det er veldig mye mere uskyldig og legge seg ned på en hekk enn det er å jakte for eksempel..

Men når en ti år gammel jente bestemmer seg for å "planke" foran trikken, kanskje du tar poenget mitt...

• Liker 1
Gjest Maneater?
Skrevet

Blir flau av og se folk som holder på med det, faktisk.

Skrevet

Men når en ti år gammel jente bestemmer seg for å "planke" foran trikken, kanskje du tar poenget mitt...

Jeg la kronestykker på togskinnene når jeg var liten, helt ute at noen "støttet" meg..

At folk gjør dumme ting ut av noe som skal være morsomt, skjer uansett!

Skal man slutte å drikke cola da, fordi store mengder cola er skadelig for små barn?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la kronestykker på togskinnene når jeg var liten, helt ute at noen "støttet" meg..

At folk gjør dumme ting ut av noe som skal være morsomt, skjer uansett!

Skal man slutte å drikke cola da, fordi store mengder cola er skadelig for små barn?

Ja, jeg syns det er feil å reklamere for cola, ikke nødvendigvis å drikke det, men å reklamere for det...

Skrevet (endret)

Ja, jeg syns det er feil å reklamere for cola, ikke nødvendigvis å drikke det, men å reklamere for det...

Så å diskutere cola på et forum ser du på som reklame?

Endret av Xaphan
  • Liker 1
Skrevet

Hvem har reklamert for "Planking"? Sånn bortsett fra avisene?

Jeg oppfordrer jo ikke barn til å legge seg på togskinnene, eller folk generellt til å planke, men synes ideen er ganske morsom!

Samme som jeg synes folk som faller er hysterisk, men jeg dytter ikke folk ned trapper av den grunn!

AnonymBruker
Skrevet

Så å diskutere cola på et forum ser du på som reklame?

Nei, men poenget med planking er jo å poste bilder av det og vise til andre, og hvis du drikker cola og poster bilder av det og viser til andre, så blir det som reklame...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...