Gå til innhold

Bollemus, hva er det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig bollemus? At venusberget stikker ut? Har alltid trodd det var noe med kjønnsleppene, at de var litt store og stakk ut. Er det cameltoe? Eller bollemus? Kan noen forklare meg forskjellen på disse, og hva som er hva. Er så mye forskjellig om dette over alt, så blir litt forvirret. Legg gjerne ved noen bilder som viser forskjellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Hva er egentlig bollemus? At venusberget stikker ut? Har alltid trodd det var noe med kjønnsleppene, at de var litt store og stakk ut. Er det cameltoe? Eller bollemus? Kan noen forklare meg forskjellen på disse, og hva som er hva. Er så mye forskjellig om dette over alt, så blir litt forvirret. Legg gjerne ved noen bilder som viser forskjellen

Dette er et eksempel på "bollemus":

http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollemus er når venusberget stikker ut ja, og det trenger ikke å være like "ekstremt" som bildet gjesten over meg linket til.

Cameltoe er når du har så trange klær at du kan se sprekken mellom klærne. Som dette.

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har noen link til bilde av ei vanlig bollemus da? litt sånn type normal og ikke ekstrem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LonelyAngel

Går det ann å ha både bollemus og cameltoe? Skjønner heller ikke dette. Venusberget viser jo hos "alle" når man ligger på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å ha både bollemus og cameltoe? Skjønner heller ikke dette. Venusberget viser jo hos "alle" når man ligger på ryggen?

Ja, det går an. Selv om venusberget vises vil det ikke si at du har cameltoe. Camletoe er når du kan se sprekken. Slik som dette. Bollemus er noe du har fra naturens side, det kan du ikke gjøre noe med, mens cameltoe er noe som kommer avhengig av hvordan du kler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så og si alle jenter cameltoe om de bruker klær som kan vise det?

Jeg har alltid trodd store kjønnslepper/cameltoe var bollemus. Og har lest mye her at de fleste gutter liker bollemus, så har klart å akseptert hvordan jeg ser ut. Men nå er det ikke bollemus jeg har, men cameltoe. Kjønnsleppene er fyldige og "stikker ut". Hva synes gutter om det? Er det ekkelt og stygt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico

Får så og si alle jenter cameltoe om de bruker klær som kan vise det?

Jeg har alltid trodd store kjønnslepper/cameltoe var bollemus. Og har lest mye her at de fleste gutter liker bollemus, så har klart å akseptert hvordan jeg ser ut. Men nå er det ikke bollemus jeg har, men cameltoe. Kjønnsleppene er fyldige og "stikker ut". Hva synes gutter om det? Er det ekkelt og stygt?

Det er helt naturlig, og hverken ekkelt eller stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apekattenico

Hva i all verden er venusberg?

Venusberg, or Hoerselberg, is the name of a mythical mountain in Germany situated between Gotha and Eisenach and celebrated in German poetry.Caverns in the mountain housed the court of Venus, goddess of love which was supposed to be perfectly hidden from mortal men: to enter the Venusberg was to court eternal perdition. However, the legendary knight Tannhäuser spent a year there worshiping Venus and returned there after believing that he had been denied forgiveness for his sins by Pope Urban IV: this is described in the sixteenth-century Lied von dem Danheueser, the principal source for Richard Wagner's large opera in 3 acts Tannhaeuser (1845), which includes a scandalous depiction of the revels of Venus's court in its first scene. In Heinrich Heine's laconic poem, Tannhaeuser, a Legend the hero spent 7 years there before departing for Rome. Algernon Charles Swinburne tells the story in the first person in his poem Laus Veneris. Ludwig Tieck wrote a story on the subject, and Anthony Powell called an early novel of his Venusberg. Another visitor was Thomas the Rhymer (Thomas Ercildoune, c 1220-97).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Hva i all verden er venusberg?

Har du ikke tilgang til google (for eksempel) på din pc? Er oppslagsverk et fremmedord også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Venusberg, or Hoerselberg, is the name of a mythical mountain in Germany situated between Gotha and Eisenach and celebrated in German poetry.Caverns in the mountain housed the court of Venus, goddess of love which was supposed to be perfectly hidden from mortal men: to enter the Venusberg was to court eternal perdition. However, the legendary knight Tannhäuser spent a year there worshiping Venus and returned there after believing that he had been denied forgiveness for his sins by Pope Urban IV: this is described in the sixteenth-century Lied von dem Danheueser, the principal source for Richard Wagner's large opera in 3 acts Tannhaeuser (1845), which includes a scandalous depiction of the revels of Venus's court in its first scene. In Heinrich Heine's laconic poem, Tannhaeuser, a Legend the hero spent 7 years there before departing for Rome. Algernon Charles Swinburne tells the story in the first person in his poem Laus Veneris. Ludwig Tieck wrote a story on the subject, and Anthony Powell called an early novel of his Venusberg. Another visitor was Thomas the Rhymer (Thomas Ercildoune, c 1220-97).

Mon tro om den som spurte hva venusberg var, blir klokere av denne utredningen :fnise: .

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva i all verden er venusberg?

Et berg på venus.

Eller det stedet der damer har busk, hvis de ikke fjerner håret da.

Er det fettpute under huden her, så er det bollemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Får så og si alle jenter cameltoe om de bruker klær som kan vise det?

Jeg har alltid trodd store kjønnslepper/cameltoe var bollemus. Og har lest mye her at de fleste gutter liker bollemus, så har klart å akseptert hvordan jeg ser ut. Men nå er det ikke bollemus jeg har, men cameltoe. Kjønnsleppene er fyldige og "stikker ut". Hva synes gutter om det? Er det ekkelt og stygt?

Du har ikke camelote, siden det er utseendet med dårlig påkledning som kalles cameltoe. Altså trange bukser som man vil unngå.

Det du har er nomal anatomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du har ikke camelote, siden det er utseendet med dårlig påkledning som kalles cameltoe. Altså trange bukser som man vil unngå.

Det du har er nomal anatomi.

Unnslyld, camel-toe.

camelot er noe ganske annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Får så og si alle jenter cameltoe om de bruker klær som kan vise det?

Jeg har alltid trodd store kjønnslepper/cameltoe var bollemus.

Ordet bolle burde gitt deg et hint...

Noe som ligner på museører er vel ikke en bolle, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...