Ejlis Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Noen som kan hjelpe meg med tips til hvilken brynsfarge jeg skal velge, da enten i pudder eller blyantform? Sliter med å finne rett farge, jeg ar mørke brunt hår, nesten svart, men er ganske lys i huden. Tror ganske sikkert at jeg har en kald hudtone, men heller også mot nøytral (passer både C1 og P1 i Tikei) Problemet er at mange av de brynpudrene jeg har prøvd blir for brune/røde/varme for meg. Brynene mine er mer grå, kanskje svart men de vokser så tynt så det ser mer grått ut.. Vanskelig å forklare men håper noen kan komme med forslag, eller i det minste hva jeg skal se etter, siden jeg er så mørk i håret har jeg gått for brunette men det blir stort sett feil :-S Takk
Rosebud Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg kan på det varmeste anbefale makeup store sitt brynspudder! Det er en liten boks med tre farger i, slik at man kan blande seg frem til sin farge (eller bare bruke den som passer best, selvsagt). Fargene er fine, IKKE rødlige, og sitter godt, jeg bruker blank brynsgele fra samme merke over for ekstra godt resultat som holder seg på plass
Stellia Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Smashbox - Brow Tech. The one and only! Hender også at jeg bruker øyeskyggen Espresso fra MAC, som er en kald, matt brunfarge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå