Gå til innhold

Når vet man at man er klar for å gå videre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare lufte noen tanker her..

Har vært i forhold over halve livet mitt, begynner å nærme meg midten av 30 årene snart..

forholdet var med samme mann, som jeg ble gift og fikk barn med.

Jeg hadde hatt et forhold før min mann..det varte ca 2 år, og var ikke singel mange ukene før jeg traff han som ble min mann..(jeg har ikke vært singel siden jeg var 14-15 år)

Så ble vi separert for ca halvår siden, bruddet var ikke til å unngå, og det er det likeste som har skjedd..ingen utroskap, men av andre årsaker.

Jeg har ikke vært klar for andre menn, selv om det var jeg som ville ut av forholdet.

For et par helge siden var jeg ute på byen og jeg er ikke den som drar ut og har som mål for å sjekke eller bli sjekket, men for å ha det moro..

Ble sjekket opp av en hyggelig mann, danset og snakket endel..

Han ville bli bedre kjent,men jeg holdt veldig tilbake..

Vi sto lenge etter stengetid og pratet, men utvekslet ikke tlf nr eller noe..jeg ville ikke..

I ettertid merker jeg at jeg angrer litt på det, og kjenner jeg er litt nysgjerrig på han likevel...han vekte noe i meg jeg ikke trodde jeg var klar for.. :rodmer:

I og med at jeg ikke vet så mye om han, har det vært vanskelig og finne han på fb, og å dra på byen hver helg for å se han igjen er jo ikke aktuelt...

Så...jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Og tankene vandrer...ble jeg smigret av sjekkingen, eller var det noe der som jeg ikke skjønte.( påvirket av alkohol tenker man IKKE klart ihvertfall) :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er i hvertfall helt sikkert. Og det er at du ble smigret av sjekkingen.

Men om det var noe mer der er umulig for andre å kunne uttale seg noe om.

Imidlertid sier det seg selv at fest og fyll ofte ikke bidrar til at man gjør de rette valgene i livet.

Alkohol inn, vett ut. Som du sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...