lillaa20 Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hei! Som tittelen sier, jeg vil bli kjent med unge prøvere! Jeg er 20 år gammel, kjæresten er snart 22. Vi har prøvd siden februar! Jeg sluttet på p-pillen etter 3 års bruk i desember, og fikk mensen allerede i januar! Vi har veldig lysst til å bli 3! Noen andre prøvere her inne som vil bli bedre kjent eller som vil holde litt kontakten? Er kjekkt og ha andre i samme situasjonen å snakke litt med! Klem!
frøkenvims Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Hei:) Hyggelig å høre fra andre unge prøvere! Jeg er 20, samboer er 22. Sluttet på ppiller i desember jeg også, og har prøvd siden. Veldig interessert i å holde kontakt med andre i samme situasjon IKM 30 mai, så venter i spenning på å kunne teste snart! Håper det har klaffet denne måneden! Blir superstressa av å gå å vente mellom EL og mens. Hvor lenge til IKM hos deg?
Niennas Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er vel ikke akkurat prøver, men vil gjerne følge med på denne tråden. Blir 22 i august, min kjære blir 22 i september. Vi prøvde å få barn siden ifjor sommer, som resulterte i 2 spontanaborter. Etter det tok vi en pause fra prøvingen, det ble hardt psykisk på oss. Vi ble prøvere igjen fra januar av, og nå er jeg gravid
lillaa20 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 Hei:) Hyggelig å høre fra andre unge prøvere! Jeg er 20, samboer er 22. Sluttet på ppiller i desember jeg også, og har prøvd siden. Veldig interessert i å holde kontakt med andre i samme situasjon IKM 30 mai, så venter i spenning på å kunne teste snart! Håper det har klaffet denne måneden! Blir superstressa av å gå å vente mellom EL og mens. Hvor lenge til IKM hos deg? Oi, stiligt! Da er vi ca på samme "nivå" ;p Har samme problemet selv! Det rare var at jeg skulle hatt mensen rundt den 9'ene mai. Jeg fikk ikke mensen da. Så jeg håpet så på at jeg endelig var gravid. Men så fikk jeg igår Så det var kjedelig! (en smule forsinket da!:O ) Du må fortelle hvordan det ender med deg, om du er mer heldig!
frøkenvims Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Gratulerer Niennas:) Godt med noen på samme nivå ja Så kjedelig du fikk mensen da, særlig når den er sen og man håper så veldig på å være gravid! Men nå kan du jo snart starte med ny prøveperiode:) Krysser fingrene for at du blir gravid denne perioden Skal holde deg oppdatert! Må tro jeg skal skrike ut om det klaffer nå! Du skal nok se vi får det til en eller annen gang snart:)
Pjusk Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Jeg var også prøver, frem til i dag. Jeg blir 21 i Juni, og samboeren blir 23. Ble uplanlagt gravid i Desember i fjor, men spontanaborterte i uke 5-6, og etter det har vi vært prøvere. Ble gravid igjen i April, men spontanaborterte denne gangen også. Så testet jeg til min store overraskelse positivt igjen i dag, så nå håper jeg bare jeg slipper enda en SA. Kommer til å følge med her inne uansett, i og med at jeg egentlig tenkte å "melde meg inn" her før jeg testet i dag Lykke til i allefall, håper det klaffer for dere ganske kjapt
frøkenvims Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Håper du slipper en SA til, men sjansen er nokså liten for det heldigvis! Gratulerer sååååååååå mye! Endret 24. mai 2011 av frøkenvims
Niennas Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg var også prøver, frem til i dag. Jeg blir 21 i Juni, og samboeren blir 23. Ble uplanlagt gravid i Desember i fjor, men spontanaborterte i uke 5-6, og etter det har vi vært prøvere. Ble gravid igjen i April, men spontanaborterte denne gangen også. Så testet jeg til min store overraskelse positivt igjen i dag, så nå håper jeg bare jeg slipper enda en SA. Kommer til å følge med her inne uansett, i og med at jeg egentlig tenkte å "melde meg inn" her før jeg testet i dag Lykke til i allefall, håper det klaffer for dere ganske kjapt Herregud, så flott, Pjusk! Har tenkt mye å deg, er kjempeglad for at du testet positivt igjen! Denne gangen går det nok bra (Og det positive ved en eventuell SA til, er jo at da har dere rett på hjelp. Men vi får håpe at dere ikke trenger å tenke på det.. ) Endret 24. mai 2011 av Niennas
Gjest angiie Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Slenger meg på her jeg! Er 21 år, samboern er 23. Kasta pillene i mars, så venter fortsatt på at tanta skal komme tilbake.. Så kan vel ikke kalle oss for skikkelige prøvere enda. Men uansett spennende å følge dere jevnaldrende fram til spiren sitter! Og gratulerer til deg Pjusk, så kjempesuperhyggeliiig! :D
lillaa20 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2011 Frøkenvims: Ja, var veldig kjedelig! Håper det går rett vei denne gangen!:D Goodie! Jaaa, når vi minst venter det ;D Pjusk: Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at det går bedre denne gangen! snorkfrOken# : Får håpe det kommer fort tilbake!
Kardinal Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Vett ikke helt om jeg/vi tilsvarer ung eller prøver :gjeiper: Jeg har bare sluttet på p-pillen for å se om det skjer noe. Jeg føler meg egentlig ikke helt klar for barn, og syns det er kjempe skummelt Hadde det vært opp til meg hadde jeg vell passert 40 før jeg var klar. Så like greit å hoppe i det! Jeg er 23, blir 24 om ein måned. Typen er 30. Vi har vært sammen i nesten 5 år, så det er vell egentlig på tide. Tilogmed svigermor har hintet
frøkenvims Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Velkommen til deg badekar Jeg er så stressa!! Tok graviditetstest i går morges, fikk en svak strek. Klarte ikke helt slippe jubelen løs siden det er såpass tidlig, så testet igjen i dag, men den var blendahvit :/ Er litt småfovirra og skuffet så klart. IKM er 30, så håpet er der fremdeles. Så ikke ut som en skyggestrek, så hva kan dette komme av? Hvem hadde trodd det skulle ta så på å være prøver?! Men er jo mye koselig også med å planlegge sammen med sin kjære om å skape et nytt liv
frøkenvims Skrevet 2. juni 2011 #13 Skrevet 2. juni 2011 Positiv CB test med ukesindikator! Endelig Lykke til alle sammen
student90 Skrevet 2. juni 2011 #14 Skrevet 2. juni 2011 gratulerer så masse frøkenvims tenkte så slenge meg på her jeg også. får tiden til å gå litt fortere er prøver i 2 pp, vi er begge 21. er 4 dager over ikm men får negativ test
Go'jenten Skrevet 2. juni 2011 #15 Skrevet 2. juni 2011 Juhu.. Melder meg inn her jeg. Er 22, kjæresten er 23. Sluttet på pillen i slutten av april, så har ikke fått tilbake menstruasjon eller noe. Men jeg går jo rundt og håper på et mirakel, jeg da.. Det hadde vært så utrolig
Orchideae Skrevet 5. juni 2011 #16 Skrevet 5. juni 2011 Jeg er også med! Vi er begge 20 år. Han jobber fult, jeg starter som lærling om to måneder. Slutta på pillen 8. Mai og har siden da venta på TR. Har ikke kommet noe, men hadde masse tegn på eggløsning og kommende mens for 1 uke siden, men de har gitt seg helt, i stedet kom ømme pupper (som jeg aldri har hatt) og kvalme, tretthet og en masse annet. Håper
Pjusk Skrevet 5. juni 2011 #17 Skrevet 5. juni 2011 Gratulerer så mye til frøkenvims Og masse lykke til dere andre
Kardinal Skrevet 12. juni 2011 #18 Skrevet 12. juni 2011 Gratulerer så masse frøkenvims Oppdaterer litt jeg! Jeg tok den siste pillen på brettet den 15. mai og fikk tanta noen dager senere. Og frem til nå har jeg kjennt på mange gravid symptomer Alt fra kvalme, halsbrann, ømme pupper til hyppig vannlating. Har også fått typen til å kjøpe inn gravid tester, så skal nok teste om jeg ikke ser tanta på et par uker. Også lurer jeg på om jeg har hatt eggløsning denne helga jeg Hadde vondt i området rundt lysken på venstre side. Akkurat som det kom og gikk, men ble mye verre visst jeg tok på det området. Hvordan kjennes eggløsninga for dere?
Gjest anonym12345 Skrevet 12. juni 2011 #19 Skrevet 12. juni 2011 Hei. Jeg på 22 og samboer på 23 startet nettopp prøvinga:) Jeg sluttet på p ring for 3 mnd siden og føler oss klar for en liten:)
Ungprøver Skrevet 13. juni 2011 #20 Skrevet 13. juni 2011 Hei! Som tittelen sier, jeg vil bli kjent med unge prøvere! Jeg er 20 år gammel, kjæresten er snart 22. Vi har prøvd siden februar! Jeg sluttet på p-pillen etter 3 års bruk i desember, og fikk mensen allerede i januar! Vi har veldig lysst til å bli 3! Noen andre prøvere her inne som vil bli bedre kjent eller som vil holde litt kontakten? Er kjekkt og ha andre i samme situasjonen å snakke litt med! Klem! Heisann! Så bra at man ikke er alene i en slik situasjon. Både jeg og samboeren min er akkurat fylt 22 år, og vi har prøvd å få barn siden september i fjor. Til nå er det ingenting som har skjedd. Jeg sluttet på p-piller før sommeren i fjor. Hvordan kjennes eggløsningen for deg? Jeg har nemlig vært litt plaget med at jeg har hatt smerter noen dager etter eggløsningen. Det var først i forrige måned jeg tok min første eggløsningstest, så det er jo mulig at vi har prøvd på feile dager. Tester du med eggløsningstester? Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå