Gå til innhold

Er bollemus stygt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt masse negativt om bollemus, og mange som sier at man har bollemus om man er feit (må innrømme at jeg har hørt meste parten av dette fra tenårings jenter :roll: ). Jeg har det selv og den går liksom utover og ser ut som den har litt ekstra der, men det har vel ingenting med vekta å gjøre? Har man ikke bollemus fordi det der beinet stikker ut eller noe? I så fall er det ikke personens feil at feil at de har det. Er det så stygt med bollemus? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så farlig om det er bollemus eller ei. Om jeg blir glad i ei jente og hun har bollemus, så blir jeg nok glad i bollemusa hennes også!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har hørt masse negativt om bollemus, og mange som sier at man har bollemus om man er feit (må innrømme at jeg har hørt meste parten av dette fra tenårings jenter :roll: ). Jeg har det selv og den går liksom utover og ser ut som den har litt ekstra der, men det har vel ingenting med vekta å gjøre? Har man ikke bollemus fordi det der beinet stikker ut eller noe? I så fall er det ikke personens feil at feil at de har det. Er det så stygt med bollemus? :tristbla:

Er gutt, å synes ikke bollemus er stygt. Langt ifra! Å er ikke homo, siden jeg loker inn på KG.no :P

Endret av smack
  • Liker 1
Skrevet

Bollemus er gourmétkost. Punktum.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt litt på meg det siste året (fra tynn til smålubben), noe som vist nok (i følge samboeren) gjorde at kjønnsleppene mine har blitt litt tykkere! :sukk: Men han påstår også da at han "elsker at de er litt fyldige". Jeg tok det ikke som noe komplement akkurat.

Så det er synd for han at jeg er starta på slankern! :ler:

Så jeg tror det er smak og behag på bollemus eller ikke altså :)

Gjest Katten.
Skrevet

Mine tanker når det kommer til det kvinnelige kjønn:

"PULEPULEPULEPULEPULEPULEPULEPULEPULE ... yoghurt? PULEPULEPULE"

Skrevet

Slutter meg til innlegget over om at bollemus er gourmetmus! Vil også si at mus er bra. Setter pris på mus. Mus av alle ulike slag :hoppe: er søte, pene og smellsexy! Har aldri kommet borti en mus som ikke er pen og det er absolutt ingen grunn for damene å ha/få komplekser for musene deres. Dere har YPPERLIGE muser! :hoppendeglad::hallo::wow::smilyblomst::danser::rodmer::klappe::spise::dagens-rose::handle::pls::roser::tommelopp::nigo::strix::romeo:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lagt litt på meg det siste året (fra tynn til smålubben), noe som vist nok (i følge samboeren) gjorde at kjønnsleppene mine har blitt litt tykkere! :sukk: Men han påstår også da at han "elsker at de er litt fyldige". Jeg tok det ikke som noe komplement akkurat.

Så det er synd for han at jeg er starta på slankern! :ler:

Så jeg tror det er smak og behag på bollemus eller ikke altså :)

Og hva har tykkelsen på leppene med bollemus å gjøre? :klo:
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...