AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Noen som kan hjelpe? Jeg leter etter en person jeg ikke husker etternavnet på, men vet fornavnet. Han kommer ikke fra Norge, men bor her nå. Han jobber her, men jeg tror ikke han er Norsk statsborger(arbeidstillatelse kanskje..?) Jeg har prøvd å lete på facebook på fornavn og sted, men kommer bare på norske fb.. Går det ikke an å finne noen fra et bestemt land/by? Jeg har prøvd hjelpesenteret på fb, men ble ikke klokere..
Gjest Consensio Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Han bor i Norge? Du skriver at du bare finner de i Norge, skjønte ikke helt hva du mente med den. Det er jo bare å søke som man søker vanligvis. Sikker på at han/hun er på Facebook da? Ganske mange som ikke er der, believe it or not
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Han bor i Norge? Du skriver at du bare finner de i Norge, skjønte ikke helt hva du mente med den. Det er jo bare å søke som man søker vanligvis. Sikker på at han/hun er på Facebook da? Ganske mange som ikke er der, believe it or not Hehe, jo kanskje dårlig forklart...jeg mente hvordan søke på feks hjemsted og nåværende bosted..jeg finner ikke slike alternativer.. Jeg tenkte det kunne være lettere å finne fram til riktig person...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Jo, du kan det, om jeg har forstått deg rett Hvis du går inn på søkefeltet, så får du opp noen alternativer på venstre side. Alle treff, personer, sider, grupper, etc.. Trykk på personer, så ser du at det står sted øverst på siden. Hvis du trykker der kan du altså søke på sted, arbeidsplass eller utdanning.
Moscato Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Hvis du kjenner noen han kjenner (eller vet navnet på noen han kjenner) kan det være lurt å sjekke vennelistene til de personene. Blir gjerne færre alternativer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå