Gjest Pzzt Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Rar overskrift I refrenget er det en melodi, som jeg har hørt før i en annen sang. Noen som vet hvilken sang det er?
Miss Violet Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Produsenten til sangen " On The Floor" har tatt deler fra Lambada sangen. Men Edward Maya har også brukt deler av Lambada sangen i sin sang " Stereo Love" Første gangen jeg hørte denne sangen, tenkte jeg på " Stereo Love" Endret 24. mai 2011 av Miss Violet
Micolina Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Vel, ikke for å skuffe dere, men Lambada sangen har også kopiert melodien... Vel, ganske mange har kopiert melodien: thereasoner.com/articles/the-songs-j-lo-copied-and-the-one-song-those-songs-copied
Miss Violet Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Vel, ikke for å skuffe dere, men Lambada sangen har også kopiert melodien... Vel, ganske mange har kopiert melodien: thereasoner.com/articles/the-songs-j-lo-copied-and-the-one-song-those-songs-copied Hehe , så artig. Jeg har aldri hørt på de aller første sangene som " On The Floor " er kopiert fra. Og jeg tror det er veldig få som faktisk har gjort det . Men det er var en veldig interessant artikkel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå