Gjest Hard Ride Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Youtube-kanalen hennes http://www.youtube.com/user/lifeofagreatmommy Videoen hvor sønnen hennes filmer henne naken i badekaret http://www.youtube.com/watch?v=fVyG2QzUGRQ&feature=channel_video_title Ved å ta en titt på disse videoene tror jeg de fleste vil merke en viss "creepy factor". Hun driver visst å gir ham utdanning selv, "home-schooling" som det heter på godt norsk. Har alltid vært litt skeptisk til å undervise barna sine selv, men dette tar kaka. Den gutten virker ikke helt god heller.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 jeg har overhode ikke noe imot hjemmeundervisning, heller posivit hvis det gjøres på en fornuftig måte, men dette er veldig spessielt!
CocoPiaf Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hun virket litt merkelig ja.. Endret 22. mai 2011 av CocoPiaf
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skjønte ikke den helt. Hva var sammenhengen med filmen og hjemmeundervisning?
Gjest Hard Ride Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Jeg skjønte ikke den helt. Hva var sammenhengen med filmen og hjemmeundervisning? Man merker på en måte på kommunikasjonen dem imellom at gutten kanskje hadde hatt godt av å tilbringe litt mindre tid med mora si.
Tears.of.the.Sun Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Og hva er formålet med den filmen egentlig?
Cuckold Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Og hva er formålet med den filmen egentlig? Vel, på nett er nok målet gjerne å få mange til å kikke innom, nettet gir mulighet til å bli sett, men også til å bli ignorert, det er en konstant kamp om oppmerksomheten, og nakenhet er fremdeles et lite tabu i vår kultur, så nakenhet selger. :gjeiper: Det er ikke sikkert at det er mer mystisk enn det. Men jeg er ellers enig med Hard Ride: Gutter (og jenter) i den alderen har godt av å komme seg ut av hjemmet og tilbringe tid med unge på samme alder. Om familien drar på jordomseiling har man jo ikke noe valg, da er man nødt til å ty til hjemmeundervisning, men er man fastboende og bor i nærheten av andre mennesker tror jeg nok barna har godt av daglig kontakt med andre barn og at foreldrene ikke styrer alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå