AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har tatt vgs over 2 år nå. Tatt MANGE fag, men jeg karer ikke fullføre målet mitt. Dessverre ... Har slitt det siste året med psykiske ting, og jeg gruer meg til jeg er ferdig med alle eksamener, for da skal jeg prate med NAV, og si at jeg ikke klarte målet. Jeg må bruke 1 år til ... Er så redd for hva de skal si, for meningen var at jeg skulle begynne å studere nå. Psykologen min har sagt at han skal prate med de, om det blir vanskeligheter. For jeg har jo en god grunn til at jeg ikke har klart målet. Tror dere NAV vil hjelpe meg med 1 år til for å ta vgs fag? Takker for normale svar
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Det er en grunn til at man er under nav og det er begrenset arbeidskapasitet uavhengig om det gjelder studier eller jobb. Tror det går fint jeg. Har selv ikke klart å følge opp handlingsplan pga helsa og det har blitt akseptert. Sammen så finner vi nye veier for at jeg skal kunne fungere.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Alternativet kan være sosialstønad og det er jo ikke noe bedre for nav. Så de er sikkert behjelpelige når du attpåtil har støtte fra psykologen. Bare flott at du vil fullføre utdanninga, stå på! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Ja, for jeg vil jo gjerne få til dette her, men det er noen fag jeg ikke kommer til å klare. Jeg skal gjøre så godt jeg kan med de eksamene jeg har nå, så får jeg se hvordan det går.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Ja, for jeg vil jo gjerne få til dette her, men det er noen fag jeg ikke kommer til å klare. Jeg skal gjøre så godt jeg kan med de eksamene jeg har nå, så får jeg se hvordan det går. Det er ikke uvanlig å bli forsinket pga helsa i forhold til planen, så dette vil nok gå greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå