camze Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hei :-) Jeg trenger litt hjelp til mobilabonnement jeg.. Har nå netcom youngtalk, som jeg har hatt i MANGE år, men begynner å bli litt lei.. Prisen er på nesten 600 i mnd, inkl forsikring på tlf.. Da har jeg også 2000 gratis sms.. Men føler jeg ikke trenger det.. Tenkte derfor å skifte til fastpris large, der mndprisen er på 389.. Noen som har erfaring med det abonnemanget? Kommer prisen på det uansett i mnd? Er det som på youngtalk at man har den grensen, eller går det fiint å bruke mere uten å vite noe om det, for så å se det på regninga som kommer? Evnt andre abonnemang å anbefale?
Micolina Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Logg inn på siden din på netcom, og se på fakturaspefikkasjoner (gjerne for flere måneder). Der ser du hvor mye MB du bruker, ringeminutter og sms du sender. Så går du på telepriser.no, til venstre så taster du inn gj.snitt beløp du har hatt de siste månedene . Så vil telepriser anbefale abonnoment for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå