Gå til innhold

Hva er din teiteste bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser att vi alle har spesielle ting vi bekymrer oss over, og som får oss er helt krise!Må jo le litt da.....

Min kanskje teiteste bekymring er att mamma skal få min mann i hodet, når han står opp på stolen under middagen(ved klirring av glass). Har faktisk tenkt ALT for mye på det.....

Hva er din teiteste bekymring??? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...om den er så teit vet jeg ikke - - men jeg tenker (bekymrer blir vel FOR sterkt å si) jo om moder'n og fader'n skal klare å være på festen i lag UTEN å ryke i tottene på hverandre...... :klø:

Skrevet

Hm, været. Vi skal ha delvis utendørsbryllup. Blir ikke kult hvis det er kallt eller regn selv om vi skal leie telt.... Men det er jo ikke noe jeg kan kontrollere, så jeg burde jo la det være....

Skrevet
Hm' date=' været. ....[/quote']

Er jo ikke akkurat en teit grunn,da syns du kan bekymre deg litt med rett her..... :blunke:

Skrevet

Bekymring 1): Bordplasseringen. Min mor har gitt ganske klart uttrykk for at hun kommer til å "reise seg å gå" om hun får min tilkomnes far til bords (noe hun jo gjør) og han ikke viser seg fra en bedre side enn den hun har sett til nå (han er vel et av de tauseste menneskene på jorden overflate og har aldri sage et ord direkte til min mor når de har truffet hverandre annet enn enstavelses svar på direkte spørsmål).

Bekymring 2): Bordplassering 2. Min tilkomnes søster vil ikke sitte ved siden av noen hun ikke kjenner (ikke bare ha til bords, men rundt henne på alle kanter), og vil sitte nært oss men allikevel ikke omgitt kun av familie. Vi har tenkt å gi henne toastmasteren til bords (som hun aldri har møtt før), men håper det går bra (han er en meget sosialt anlagt fyr).

Bekymring 3): Snuble i slepet/kjolen opp kirkegulvet.

Bekymring 4): Bildene. Tenk om jeg blir skikkelig stygg på bryllupsbildene? Er ikke akkurat verdens mest fotogene...

...og slik kunne jeg sikkert fortsatt å liste opp teite bekymringer i timesvis...

Skrevet

At bryllpet skal bli mislykket og gjestene kjeder seg!!!!Og at bildene skal bli grusomme...

Skrevet

Ikke akkurat en teit bekymring, men jeg er redd for at beina skal svikte under meg når jeg skal gå opp til alteret..........

Skrevet

Temperaturen i lokalet. At det er enten dødsvarmt eller iskaldt :(

Å forsøke og legge føringer på bordplassering i et bryllup synes jeg er direkte tåpelig. En god venninne av meg (som på ingen måte har sosial angst, er meget sosial og utadvendt) FORLANGTE å få sitte ved siden av meg (!) eller broren sin (som endte opp med å ikke komme) på vennefesten vi hadde. Får man for mange slike, begynner det å bli særs vanskelig å lage bordplassering.....

Skrevet
At bryllpet skal bli mislykket og gjestene kjeder seg!!!!Og at bildene skal bli grusomme...

:enig: Spesielt det med at bryllupet blir mislykket og folk ikke koser seg. Vil ikke ha kjedelig bryllup.

Skrevet

Jeg bekymrer meg litt for om det blir to leire under bryllpsfesten, en norsk og en engelsk. Håper alle snakker med hverandre og at alle har noen å snakke med. Tror egentlig ikke det blir noe problem. Håper ike jeg blir altfor flau over all oppmerksomheten (men her er en annen tåpelig bekymring: at jeg ikke skal få noe særlig oppmerksomhet i det hele tatt..) Er bittelitt bekymret over at jeg ikke blir den fineste på festen, at noen skal dukke opp i en spektakulær kjole som alle liker bedre enn min brudekjole....men når jeg endelig finner kjolen min så bør jeg ha funnet en rimelig fin en, da.

Skrevet

Er også litt bekymret for bildene, da vi tar bildene etter vielsen hvor jeg helt klart kommer til å gråte, og snyte meg etc......Kommer til å ha helt blank rød nese, og mascara dryppende ned på kjolen...........

Skrevet

Jeg er mest bekymret for at det skal bli for mye stress. At jeg kommer til å ha så mange praktiske ting å tenke på at jeg ikke koser meg. Ulike bekymringer jeg vil kunne komme til å ha:

"nå må det og det gjøres"

"vil de tilreisende finne frem til hotell, festlokale, kirke ol.?"

Skrevet

Ser ut som om jeg har den særeste bekymringen hittil - er livredd for at noen skal bli alvorlig syke eller dø rett før bryllupet.

Skrevet

Jeg var veldig engstelig for at noen av våre bookinger ikke var blitt registrert slik at f.eks fotografen ikke hadde planlagt å fotografere oss, maten ikke skulle ankomme eller liknende...

Ellers var jeg veldig redd for at folk skulle kjede seg og at bryllupet vårt skulle bli noe som fokk i ettertid forbandt med noe kjedelig...mens lik gikk det heldigvis ikke!

Skrevet

Min teiteste bekymring akkurat nå er at jeg ikke skal lære meg bryllupsvals i tide!! Vi skal på kurs asså, men jeg vil at det skal være PERFEKT!! (burde kanskje øvd i flere år da...???) Men uansett, det er nå det jeg bekymrer meg mest for akkurat nå - for brudevals må vi ha!! :oops: :oops:

Skrevet

At kjolen blir for liten. Jeg kjøpte nemmelig en kjole som var 2 cm for trang rundt midjen, grunnen til dette var at kjolen passet perfekt ellers og at samme kjole i en str. større ble alt for stor. Jeg har nå trent masse, spist sunt og gått ned endel, men tenk om jeg ikke har gått ned nok rund livet :lol::lol:

Ellers så er jeg også kjempe redd for at vi ikke skal klare å få til en god feststemning på bryllupsfesten, at gjestene kjeder seg og går hjem tidelig.

Så er jeg redd for at brudebildene blir stygge.

Jeg er faktisk veldig redd for mye..... går å tar meg en valium jeg :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skrevet

Håper det var en spøk!

Valium er sterke saker, vet du.

Ikke noe å ha stående i skapet og ta bare man er litt urolig!

Skrevet

Jeg er super allergisk og går derfor rundt med en stor rød hoven nese halve året. Så jeg håper jeg er frisk da. Har også atopisk eksem, og det pleier å komme ved stress. :oops:

Så jeg håper jeg slipper alt dette.

Skal prøve og få veldig mye klart i forveien.

Ellers går bekymringene på at festen skal bli kjedelig, jeg skal tryne opp kirkegulvet og at bryllupskaka raser sammen.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...