Gå til innhold

Kjent filmscene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I episode 24 av sesong 1 av Community så gjenspiller de en filmscene jeg vet jeg har sett i en utrolig kjent film, og jeg blir tullerusk av å ikke finne det ut!

Nå har jeg det ikke ordrett og det er jo med noen andre karakterer i den egentlige filmen, men poenget er at person 1 sier til person 2 at høydepunktet med dagen hans er de 10 sekundene fra han setter seg ned ved pulten sin til han ser bort på person 2 sin pult og håper at han en dag oppdager at han ikke er der. Person 2 er altså ment for større og bedre ting, så det er et kompliment. :)

Anyone? Jeg tok referansen med en gang jeg så den i serien, så det er antakeligvis noe superkjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Good Will Hunting :)

Chuckie: "Every day I come by your house and I pick you up. And we go out. We have a few drinks, and a few laughs, and it's great. But you know what the best part of my day is? It's for about ten seconds from when I pull up to the curb to when I get to your door. Because I think, maybe I'll get up there and I'll knock on the door and you won't be there. No goodbye, no see you later, no nothing. You just left. I don't know much, but I know that."

AnonymBruker
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud takk! Fantastisk. Jeg så den faktisk senest i fjor, så jeg hadde den på tunga, men jeg klarte ikke å visualisere noe som helst. Kanskje fordi jeg automatisk fokuserte på skolepulter siden det var det de brukte i filmen, for i Good Will Hunting er det jo en vesentlig del av ..alt? Iallfall slutten.

T a k k ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...