Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger på ca 500 kcal i underskudd hver dag. Har en spisedag i uka,der jeg spiser hva jeg vil,og dette har fungert bra for meg. Har gått ned ca 6 kg siden påske. Skal ned 4 kg til innen juni/juli for å være fornøyd.

Skal i et selskap på fredag,og da kommer det til å bli mye godt mat,kake osv. Tenkte å ta det som en spisedag for denne uka. Problemet er at tirsdagen etter er det også et selskap. Lurte på om det vil ha stor betydning for vektnedgangen min hvis jeg velger å ha to spisedager så tett på hverandre?

Hvordan kan jeg evt. veie opp for dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nadezhda
Skrevet

Droppe den vanlige spisedagen, så fredagen og tirsdagen blir spisedagene dine de to ukene.

AnonymBruker
Skrevet

Droppe den vanlige spisedagen, så fredagen og tirsdagen blir spisedagene dine de to ukene.

Var det som var planen. men går det greit å ha spisedagene så tett? pleier være 1ukes mellomrom

Gjest apekattenico
Skrevet

Var det som var planen. men går det greit å ha spisedagene så tett? pleier være 1ukes mellomrom

Ja, det går helt fint. Jeg spiser hver dag og det har fungert utmerket de siste årene.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går helt fint. Jeg spiser hver dag og det har fungert utmerket de siste årene.

Dropp spydighetene takk :)

Skrevet

Tviler på at det har noe å si. Det blir jo desto lenger til neste spisedag!

Gjest Nadezhda
Skrevet

Det går nok helt sikkert bra. Flott du er motivert, men prøv å ikke ta ting altfor alvorlig. Du skal leve også :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok helt sikkert bra. Flott du er motivert, men prøv å ikke ta ting altfor alvorlig. Du skal leve også :klemmer:

Tusen takk! Synes alltid du virker så omtenksom :)

Gjest *Maja*
Skrevet

Den ene spisedagen i uka skal veie opp mot kaloriunderskuddet resten av uka...så det er ikke farlig at dagene kommer tett oppå hverandre. Det er fremdele en spisedag per uke :popcorn:

Gjest Nadezhda
Skrevet

Tusen takk! Synes alltid du virker så omtenksom :)

:flau::kose:

Skrevet

Kan du ikke bare begrense deg selv om du skal i selskap?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i selskap i går. Rørte ikke en eneste kake eller vaffel. Går an å gjøre det sånn også :) Man måå ikke spise bare fordi det står på bordet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i selskap i går. Rørte ikke en eneste kake eller vaffel. Går an å gjøre det sånn også :) Man måå ikke spise bare fordi det står på bordet.

TS her

Føler liksom jeg må ta et stykke kake når folk tilbyr meg og har laget det spesielt til meg. Og middagen er heller ikke sunn, og må jo ha litt av det også. Tar selvfølgelig ikke brus og godteri. Men et stykke kake må jeg ha føler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...