Dobbeltseng Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har funnet frem et videokamera vi har hatt i noen år. Og trenger nå en kabel for å overføre filmene til dataen. Hvor får jeg tak i dette? Jeg har prøvd å lete litt på nettet, men finner ikke. Kameraet er av typen Sony Handycam DCR-HC17E PAL.
Optimist6 Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har funnet frem et videokamera vi har hatt i noen år. Og trenger nå en kabel for å overføre filmene til dataen. Hvor får jeg tak i dette? Jeg har prøvd å lete litt på nettet, men finner ikke. Kameraet er av typen Sony Handycam DCR-HC17E PAL. har du prøvd Clas Ohlson?
Heart Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 (endret) I følge instruksjonsboken (som jeg fant her) trenger du en kabel av typen USB A til USB Mini B, og den skal være lett å få tak i. Som Optimist6 sa, har de den på Clas Ohlson. Det skal også gå an å bruke en FireWire-kabel (som Sony insisterer på å kalle "i.Link"), men mange PCer har ikke FireWire, og jeg vet heller ikke hvilken type FireWire-kabel som trengs. Det står noe om det på side 80 i manualen. Endret 22. mai 2011 av Heart
Dobbeltseng Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2011 har du prøvd Clas Ohlson? Tusen takk! Skal sjekke der I følge instruksjonsboken (som jeg fant her) trenger du en kabel av typen USB A til USB Mini B, og den skal være lett å få tak i. Som Optimist6 sa, har de den på Clas Ohlson. Det skal også gå an å bruke en FireWire-kabel (som Sony insisterer på å kalle "i.Link"), men mange PCer har ikke FireWire, og jeg vet heller ikke hvilken type FireWire-kabel som trengs. Det står noe om det på side 80 i manualen. Tusen takk! Da skal jeg innom der å se om dem har en :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå