Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken shampo er bra for tykkt og veldig tørrt hår?

Er på jakt etter en god shampo til kjæresten, han nekter å bruke balsam :sjenert:

Men håret hans kjennes nesten ut som stålull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søstra mi som er frisør anbefalte Kerastase for meg. Jeg har tykt og tørt hår.

På blivakker.no står det om Kerastase "Produktene i Nutritive serien tilfører næring til tørt hår, tørt og gjenstridig hår, samt til tørt, krøllete hår. Håret blir skinnende mykt og glatt."

Men jeg anbefaler deg å kjøpe hårprodukter fra feelunique.com, de er billigere, gratis frakt og om du må betale mva og tollavgift på de, kan du sende kopi av kvitteringen til de og få pengene tilbake.

Men vil nok uansett anbefale han å bruke balsam... er det liksom en jentegreie å bruke balsam :P?

Skrevet

Søstra mi som er frisør anbefalte Kerastase for meg. Jeg har tykt og tørt hår.

På blivakker.no står det om Kerastase "Produktene i Nutritive serien tilfører næring til tørt hår, tørt og gjenstridig hår, samt til tørt, krøllete hår. Håret blir skinnende mykt og glatt."

Men jeg anbefaler deg å kjøpe hårprodukter fra feelunique.com, de er billigere, gratis frakt og om du må betale mva og tollavgift på de, kan du sende kopi av kvitteringen til de og få pengene tilbake.

Men vil nok uansett anbefale han å bruke balsam... er det liksom en jentegreie å bruke balsam :P?

Takk for tips!

Det er visst veldig vanskelig å bruke balsam... veldig tungvindt, vanskelig og hard prosedyre... :fnise: Jeg har prøvd og prøvd men neida, balsam det skal han ikke ha noe av....

Håret hans blir flott hvis jeg får lurt litt morrocan oil i det, men han kommer ikke på å ha det i selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...