Gå til innhold

Hater damer egentlig menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har hørt at den enste grunnen til at damer er sammen med menn er fordi de kan gi de barn. Er det sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vil ikke jeg ha barn, men jeg har en mann :lete:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og den eneste grunnen til at menn er sammen med damer er fordi de får sex.

Neida... det finnes forhold hvor mannen har lite sexlyst, og hvor kvinnen ikke ønsker seg barn. Både menn og kvinner liker omsorg, kjærlighet, vennskap og andre fine ting som følger med parforhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og den eneste grunnen at vi menn er sammen med damer er at de gir oss sex.

Det finnes ingen annen grunn!

:popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gift, men vil ikke ha barn. Så det stemmer ikke.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Neida. De er også greie å ha til å bære tunge ting, til å kjefte på, sutre til, klage til og av og til sex.

• Liker 6
Skrevet

jeg har hørt at den enste grunnen til at damer er sammen med menn er fordi de kan gi de barn. Er det sant?

Ja og nei. Begge deler. Alt i ett. Ja takk til alt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå vil ikke jeg ha barn, men jeg har en mann :lete:

Akkurat som Gunhild Stordalen :klemmer:

Gjest Gjest
Skrevet

Neida. De er også greie å ha til å bære tunge ting, til å kjefte på, sutre til, klage til og av og til sex.

Hva gjør vi ikke for sex. Kvinner burde være mer takknemmelige syns jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, TS. Tror heller det er motsatt. Kvinner elsker menn over alt annet på denne jord. Det finnes ikke den ting de ikke ville gjort for oss menn, så usikre og kjærlighetssyke som de er. Derimot er det ganske mange menn som hater, voldtar, dreper, slår, mobber, objektifiserer og diskriminerer kvinner. Dog, det å manipulere heterofile kvinner er jo egentlig ikke så vanskelig. Ofte så får de som de fortjener....

Majoriteten av menn foretrekker sine mannlige venner, noe som egentlig ikke er så vanskelig å forstå siden kvinner er mindre morsomme og interessante enn menn. Bros before hoes, you know.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er det en ting damer hater er det menn som ser hva de virkelig er, hvor stor grad av manipulasjon som foregår og i den sammenhengen hater de å ta feil, ettersom man er så vant med å få sin vilje. Så hvis en mann eventuellt kontrer sexnekt med å påpeke selvfornektelse og ikke minst bevise det ettertrykkelig så blir kvinnen så sint at hun hopper på mannen.

Vips og slikt blir det barn av..

Skrevet

Nei.

Skrevet

Hvor mye veier en fisk? :sukk:

ca 4 liter! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker damer. Ikke bare de bra og fine. Liker kvinnen generelt. Hun har feil og mangler. Kan være hurpe, svigermor, sladderkjerring og manipulerende, men jeg er glad i kvinnen.

For meg virker det derimot som kvinnen ikke er så glad i mannen. Kvinnen kan elske en mann, men ikke menn som gruppe. Det finnes selvfølgelig kvinner som gjør dette, men get generelle intrykket er at kvinner kun elsker utvalgte menn og ikke mannskjønnet. Menn derimot kan elske hunnkjønnet.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, igrunnen så hater jeg dere (som gruppe)!! :ler:

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg liker menn både som gruppe og som enkelt individ.

Jeg kommer mye bedre over ens med menn en kvinner på det generelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...