Gå til innhold

Gave til brudepar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Svigerrinnen til min svigerinne (puuh, innviklet!) skal gifte seg i sommer. Jeg og min samboer er ikke bedt i bryllupet. Vi møter kun brudeparet i familieselskap, og har en høflig tone med de sånn ellers. Har vært på fest med de ett par ganger, og på besøk hos dem, men ellers lite kontakt. Vi sender julekort, og yngstejenta deres fikk dåpsgave av oss. Så er spørsmålet; Skal vi gi dem noe i bryllupsgave? Jeg mener at vi ikke skal gi dem noe, mens samboeren min mener at vi skal.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Svigerrinnen til min svigerinne (puuh, innviklet!) skal gifte seg i sommer. Jeg og min samboer er ikke bedt i bryllupet. Vi møter kun brudeparet i familieselskap, og har en høflig tone med de sånn ellers. Har vært på fest med de ett par ganger, og på besøk hos dem, men ellers lite kontakt. Vi sender julekort, og yngstejenta deres fikk dåpsgave av oss. Så er spørsmålet; Skal vi gi dem noe i bryllupsgave? Jeg mener at vi ikke skal gi dem noe, mens samboeren min mener at vi skal.

Jeg har slike relasjoner selv. En med kontakt, og en uten. Siden du møter de i selskaper i fam. og ellers,så hadde jeg sendt en liten oppmerksomhet. Ikke stort,men en oppmerksomhet.

Skrevet

Send dem et kort eller noe.

Skrevet

Jeg ville også sendt et kort.

Skrevet

Hva med gavekort på 2 Kino-biletter å

skrive på at de er til; Date-Night :rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når dere ga dåpsgave, så bør dere gi bryllupsgave. Men ikke noe dyrt.

• Liker 1
Skrevet

En blomst og et kort da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stemmer også for en liten gave. Et fint kort med en personlig hilsen og to kinobilletter til "date night" som noen foreslo her, er fint, hvis de bor langt unna og dere må sende i posten.

Evt en flaske god vin og et fint kort? Eller en blomsterbukett og et fint kort.

Vi fikk flere gaver fra litt perifere bekjente som ikke skulle i bryllup. Gavekort på et par-tre hundre på Ikea ble vi i allefall veldig glade for :)

Det er så hyggelig å få en hilsen eller en liten oppmerksomhet fra noen uventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...