Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få motivasjon? :frown: har framlegg for engelsklæreren min imorgen, har ikke begynt enda engang .. :blink:

Noen burde virkelig sparke meg i ræva for og få meg igang .. :biggrin:

Alle tips mottas med stor takk! :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest apekattenico
Skrevet

Nei.

Hvofor i all verden skulle du gidde å bruke tid på det? Mye bedre å sitte på KG resten av kvelden!

AnonymBruker
Skrevet

Må du bruke internett i forbindelse med presentasjonen? Hvis ikke, slå av maskinen og pakk den vekk.

Hvis du må bruke det:

- Ha oppe kun 1-2 faner relatert til framlegget. F.eks. Wikipedia og google, slik at du kan søke etter ting hvis du må. Kun disse fanene, og kun sider relevant for fremlegget.

- Fiks deg litt god mat og drikke og spise det mens du jobber.

- Bestem deg for at hvis du blir ferdig med framlegget innen et visst tidspunkt, kan du unne deg f.eks. å se en episode av favorittserien din.

- Slå av TVen hvis den er på, og mobiltelefonen.

- Logg av MSN/Facebook/Kvinneguiden og lignende.

Skrevet (endret)

Apekattenico: Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå :sjenert::biggrin:

Anonym: Nei trenger ikke dataen til presentasjon, så jeg skal prøve og legge den fra meg og lese, takk :biggrin:

Endret av Sugardoll
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå :sjenert::biggrin:

Logg av! :P

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få motivasjon? :frown: har framlegg for engelsklæreren min imorgen, har ikke begynt enda engang .. :blink:

Noen burde virkelig sparke meg i ræva for og få meg igang .. :biggrin:

Alle tips mottas med stor takk! :hjerte:

Det er egentlig bare å sparke seg selv i ræva :)

Logg av KG, facebook, msn osv - JOBB til du er ferdig, så kan du heller sitte på KG, Facebook resten av kvelden med god samvittighet :) Er ikke vanskeligere enn det ;)

Greeeit, jeg har det samme problemet som deg :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Hah. Hvorfor skal hun unne seg noe for å bruke et par timer på det? Hun har sikkert hatt flere uker, da er det absolutt ingenting belønningsverdig å faktisk få det unnagjort. Tragisk.

• Liker 1
Gjest apekattenico
Skrevet

Apekattenico: Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå :sjenert::biggrin:

Anonym: Nei trenger ikke dataen til presentasjon, så jeg skal prøve og legge den fra meg og lese, takk :biggrin:

Enjoyed time is never wasted time.

Skrevet

Det er egentlig bare å sparke seg selv i ræva :)

Logg av KG, facebook, msn osv - JOBB til du er ferdig, så kan du heller sitte på KG, Facebook resten av kvelden med god samvittighet :) Er ikke vanskeligere enn det ;)

Greeeit, jeg har det samme problemet som deg :sjenert:

Prøver.. Men er såå vanskelig, haha .. viljestyrken min er ikke høy :sjenert:

Fint jeg ikke er alene om det da :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Hah. Hvorfor skal hun unne seg noe for å bruke et par timer på det? Hun har sikkert hatt flere uker, da er det absolutt ingenting belønningsverdig å faktisk få det unnagjort. Tragisk.

Hvis det er eneste måten å få det gjort på, så er det bedre at hun har noe å se fram til enn at hun ikke gjør det i det hele tatt.

Skrevet (endret)

Hvorfor er det alltid noen folk som her inne absolutt skal spre negativitet på KG? Tragisk spør du meg.

I tilleg er de jo anonyme og .. Jaja.. :hoho:

Nei dette ble off-topic, skal lese stoff.. :goodbye:

Endret av Sugardoll
Skrevet

Lykke til!

Jeg antar at det ikke er det at det er på ENGELSK som er problemet, men at du skal ha et framlegg om NOE som du må forberede? Uansett, få unna KG og sett i gang, nuh! :)

Skrevet

Endelig ferdig .. puh :biggrin:

Merkes at jeg jobber best under press egentlig :ler::tongue:

• Liker 1
Gjest apekattenico
Skrevet

Endelig ferdig .. puh :biggrin:

Merkes at jeg jobber best under press egentlig :ler::tongue:

Si i fra neste gang du trenger å få gjort unna noe, så kan jeg komme og legge deg under press.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...