Sugardoll Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få motivasjon? :frown: har framlegg for engelsklæreren min imorgen, har ikke begynt enda engang .. Noen burde virkelig sparke meg i ræva for og få meg igang .. Alle tips mottas med stor takk!
Gjest apekattenico Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Nei. Hvofor i all verden skulle du gidde å bruke tid på det? Mye bedre å sitte på KG resten av kvelden!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Må du bruke internett i forbindelse med presentasjonen? Hvis ikke, slå av maskinen og pakk den vekk. Hvis du må bruke det: - Ha oppe kun 1-2 faner relatert til framlegget. F.eks. Wikipedia og google, slik at du kan søke etter ting hvis du må. Kun disse fanene, og kun sider relevant for fremlegget. - Fiks deg litt god mat og drikke og spise det mens du jobber. - Bestem deg for at hvis du blir ferdig med framlegget innen et visst tidspunkt, kan du unne deg f.eks. å se en episode av favorittserien din. - Slå av TVen hvis den er på, og mobiltelefonen. - Logg av MSN/Facebook/Kvinneguiden og lignende.
Sugardoll Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Apekattenico: Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå Anonym: Nei trenger ikke dataen til presentasjon, så jeg skal prøve og legge den fra meg og lese, takk Endret 22. mai 2011 av Sugardoll
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå Logg av!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Noen som har peiling på hvordan jeg kan få motivasjon? :frown: har framlegg for engelsklæreren min imorgen, har ikke begynt enda engang .. Noen burde virkelig sparke meg i ræva for og få meg igang .. Alle tips mottas med stor takk! Det er egentlig bare å sparke seg selv i ræva Logg av KG, facebook, msn osv - JOBB til du er ferdig, så kan du heller sitte på KG, Facebook resten av kvelden med god samvittighet Er ikke vanskeligere enn det Greeeit, jeg har det samme problemet som deg
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Hah. Hvorfor skal hun unne seg noe for å bruke et par timer på det? Hun har sikkert hatt flere uker, da er det absolutt ingenting belønningsverdig å faktisk få det unnagjort. Tragisk. 1
Gjest apekattenico Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Apekattenico: Akkurat det jeg har gjort i rundt 4 timer nå Anonym: Nei trenger ikke dataen til presentasjon, så jeg skal prøve og legge den fra meg og lese, takk Enjoyed time is never wasted time.
Sugardoll Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2011 Det er egentlig bare å sparke seg selv i ræva Logg av KG, facebook, msn osv - JOBB til du er ferdig, så kan du heller sitte på KG, Facebook resten av kvelden med god samvittighet Er ikke vanskeligere enn det Greeeit, jeg har det samme problemet som deg Prøver.. Men er såå vanskelig, haha .. viljestyrken min er ikke høy Fint jeg ikke er alene om det da
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Hah. Hvorfor skal hun unne seg noe for å bruke et par timer på det? Hun har sikkert hatt flere uker, da er det absolutt ingenting belønningsverdig å faktisk få det unnagjort. Tragisk. Hvis det er eneste måten å få det gjort på, så er det bedre at hun har noe å se fram til enn at hun ikke gjør det i det hele tatt.
Sugardoll Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Hvorfor er det alltid noen folk som her inne absolutt skal spre negativitet på KG? Tragisk spør du meg. I tilleg er de jo anonyme og .. Jaja.. Nei dette ble off-topic, skal lese stoff.. Endret 22. mai 2011 av Sugardoll
Lipstick Skrevet 22. mai 2011 #12 Skrevet 22. mai 2011 Lykke til! Jeg antar at det ikke er det at det er på ENGELSK som er problemet, men at du skal ha et framlegg om NOE som du må forberede? Uansett, få unna KG og sett i gang, nuh!
Sugardoll Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 22. mai 2011 Endelig ferdig .. puh Merkes at jeg jobber best under press egentlig 1
Gjest apekattenico Skrevet 22. mai 2011 #14 Skrevet 22. mai 2011 Endelig ferdig .. puh Merkes at jeg jobber best under press egentlig Si i fra neste gang du trenger å få gjort unna noe, så kan jeg komme og legge deg under press. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå