AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Leste i tråden "damer som faker sexy utseende", og begynte å tenke litt. Jeg er langt ifra noen superbabe. Jeg er 165 høy, ikke tjukk, men magen er litt i største laget (derfor bruker jeg ikke tettsittende klær over der), har litt valpefett rundt hoftene. Rumpa er ikke spretten, den rister om jeg går uten klær. Finnes også cellulitter på rompe og lår. Huden min er likbleik. Puppene er små og spisse. I bh kan de få en søt nett rund fasong, men uten er de spisse og ikke pene å se på. Håret er langt brunt/mørkt. Ganske flatt uten mye liv i, helt vanlig kutt på håret. Huden er ikke perfekt. Finnes ugjevnheter og kviser av og til. Jeg kunne jo gjort slik som i den andre tråden, og slådd til med løshår, løsvipper, falske negler, spraytan, hold in, push up, et tonn med sminke. Men jeg velger å heller være naturlig. Jeg er som jeg er. Bruker bare naturlig sminke, mascara og litt foundation for å få en litt gjevnere tone i ansiktet. Prøver å kle meg pent og avslappet. Når jeg pynter meg og bruker litt mere sminke føler jeg meg også penere. Men hva synes gutter om dette? Jeg vet jo selv at jeg er ikke den første gutter legger merke til, men jeg er jo heller ikke stygg. Men jeg kunne jo "faket" utssende mitt for å bli mye penere og få mer oppmerksomhet far gutter. Gutter liker det utseendet bedre enn mitt etter min oppfatning. Og utenom de som er "fake", så finnes det jo mange naturlig pene jenter og, men fine pupper, pent hår, naturlig sminke, fin stram kropp, ingen cellulitter osv. Så hva synes dere gutter om jenter som meg? 1
Kamikatze Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Ansiktet har en del å si. Ikke at det skal være universalmodelltryne, men det må appellere til meg. Cellulitters betydning er overdreven, men menn er forskjellige. Du vil finne noen av oss som får fullstendig avtenning av cellulitter, og den andre ekstremiteten - de som tenner på det bigtime. Jeg tilhører den majoriteten som slett ikke bryr seg. Samme med de små og spisse. Jeg elsker slike, i den grad bryster er av interesse for meg. Men jeg ser klart at en majoritet av menn kanskje foretrekker litt størrelse. Legger de mer av kvinneligheten i de kroppsdelene, betyr det mer for dem. Også der vil du finne at det kanskje ikke betyr så mye som du tror hos ganske mange menn. For min egen del, har jeg ikke hatt problemer med å være sammen med jenter med megadaier, men jeg logrer ikke av dem. Det bare betyr ikke allverdens for meg. Når det gjelder rumpa, magen og kroppen ellers, har livsførselen din mye å si. Er du et aktivt menneske som leer på deg hyppig, bærer kroppen din mer preg av det enn av et liv i sofa med chipssmuler og sjokoladeflekker. Her vil du også finne at de fleste ordentlige menn foretrekker kvinnekropper som ser ut som kvinnekropper, og ikke anorektiske maskuliniserte modellkropper skapt for å selge klær til kvinnfolk. Jeg tror ikke slengrævva di er så ille som du beskriver den. Men er den det, så får vi heller snakkes når du får jogget litt i trapper et halvår. De fleste menn foretrekker ekte kvinner av kjøtt og blod. De fleste menn har kun minimumskrav til kvinnekroppen. Derfor blir det feil når bølingen med fittelepjende jenter begynner å svare her hva de liker og ikke. De er ikke menn. Og vil heller aldri bli det. Og menn og kvinner tenner på ulike ting, selv om tilfeldighetene noen ganger samkjører enkeltdetaljer. Kom deg ut i dagslys, få naturlig farge og mosjon. Smil til verden, så vil du faktisk ha noe å tilby. - Om ikke meg, så kanskje kameraten min, eller en annen mann. Det er mange menn på denne kloden, med mye ulik smak, ulike preferanser, ulike ting som ikke betyr noe og med ulike fetisher. Så lenge du ikke lar deg ooverstyre av en selvødeleggende trang til å gjøre alle til lags, bør du ha en rimelig god sjanse for å finne deg en som vil elske deg, om det bare kommer litt gjensidig respekt og glede i retur.
JohnQ Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Hvis jeg faller for ei jente regner jeg med at jeg får hva jeg ser, men har jo skjønt det da, at det ikke alltid er sannheten. Da vil jeg faktisk heller ha ei naturlig jente hvor jeg vet hva jeg får Men selvfølgelig, det skal være lov å ordne seg litt også da! 1
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 [..] Kom deg ut i dagslys, få naturlig farge og mosjon. Smil til verden, så vil du faktisk ha noe å tilby. - Om ikke meg, så kanskje kameraten min, eller en annen mann. Det er mange menn på denne kloden, med mye ulik smak, ulike preferanser, ulike ting som ikke betyr noe og med ulike fetisher. Så lenge du ikke lar deg ooverstyre av en selvødeleggende trang til å gjøre alle til lags, bør du ha en rimelig god sjanse for å finne deg en som vil elske deg, om det bare kommer litt gjensidig respekt og glede i retur. Bare å skrive under på dette. Instillingen din har mer å si enn hvordan du ser ut akkurat nå. Er du positiv og klar til å trene for å få bedre kropp og helse så ville det være go fra min side.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg ville anbefalt deg å gå for en mellomting. Ikke fake deg til en Barbie, men ville nok gjort litt mer utav deg selv enn bare mascara og foundation og "kjedelige" klær. Jeg har selv vært en grå mus. Livløst, brunt hår, alltid i hestehale. Hverdagslige og ikke spesiellt flatterende klær. Ingenting sminke nesten, bare lipgloss og lys øyenskygge. Fikk ingenting oppmerksomhet fra guttene nesten, følte meg usynlig. Nå får jeg stadig komplimenter og vasser i interesserte gutter. Får høre av begge kjønn hvor pen jeg er. Har til og med gjort det godt i skjønnhetskonkurranser:p Bruker en del sminke til hverdags, ikke så jeg ser ut som en dukke, men middels mye. Har litt brun hud fra solarium eller selvbruning. Fine, lakkerte negler. Kule og flatterende klær. Høye hæler. Av og til hairextensions. Ser ut som en oppfrisket utgave av meg selv, ikke en fake dukke. Jeg ville hvertfall rådet deg til å gjøre mer utav deg selv, fordi det er gøy å gjøre det beste utav potensialet sitt og fordi det er kejkt å bli lagt merke til. Høres sikkert overfladisk ut, men utseende er viktig. Ser ofte grå mus jeg vet kunne blitt superpene med rett styling! Det handler om å skape en best mulig versjon av DEG:) Gutter sier de ikke liker sminke, men i praksis stemmer ikke dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå