Gå til innhold

Ønsker "syden"-tur til rolig lite sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ren, liten plass, gjerne ikke 1000vis av andre på stranda, helst ikke masete selgere og innkastere overalt. Er interessert i avslapping. Er to voksne og to tenåringer. Hvor kan vi dra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skiathos utenfor høysesongen:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Athytos på Halkidiki!! Halvøy nord i Hellas, ca 1 times kjøring fra Hellas nest største by Thessaloniki. Nydelig liten landsby med trange, koselige gater, god mat og de beste strendene jeg har besøkt (i hvert fall i Europa). Og selvfølgelig med en utsikt over havet som er til å dø for.. Det er nok tavernaer å velge mellom, og en og annen bar. De store diskotekene finner du derimot ikke der.. Heldigvis.. Lite koselig torg som grekerne møtes på kveldstid, men bare koselig liv og røre. Har aldri sett en eneste ravende full person der (ikke en gang en skandinavier..)

Til Athytos kommer du kun med det lille reiseselskapet Lilleput reiser. Vi har reist med dem mange ganger, og de kan virkelig jobben sin. Reiselederne er voksne mennesker som engasjerer seg og tar jobben sin seriøst. De hjelper deg så gjerne med alt det skal være, og har all verdens kunnskap om reisemålene.

Kan også anbefale Karfas på Chios, også med Lilleput. Så langt vi har erfart har Lilleput bare sånne små og rolige reisemål som storturismen ikke har funnet enda. Jeg var selv 15 år første gang jeg besøkte Athytos, og jeg var like begeistret den gang da.

Så, altså, www.lilleput.no, ta en titt på bildene og drøm deg bort.. :rodmer:

Skrevet

Takk for tips :) Skal sjekke ut mulighetene nå. Problemet blir vel litt pris siden vi må reise i høysesong og enda ikke har bestilt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...