Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt nokadietten å skal begynne på den på så snart som jeg får den i postkassen.

så nå lurte jeg på om noen av dere gikk på en pulverdiett/NOKA og ville bli med å skrive om hvordan det går, hvor mye dere har gått ned osv?

Har noen her ute erfaring med denne dietten, isåfall hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som er med?

AnonymBruker
Skrevet

har prøvd denne diette, men er ikke så flink til sånt... er veldig entusiastisk og har "dette klarer jeg" innstillingen på plass, men den går dessverre alt for fort over... shakene er veldig gode, chrispbarene også, (ikke den me sjokolade, den smaker bark! fysj å fy!) og nudlene går til perioder, de me biff var faktisk best... :D suppa smaker dritt, så eneste grunnen til at den har effekt er for at du blir dårlig etter en spiseskje, og må kaste resten, og orker ikke tanken på annen mat... men viss du har vilje av stål så går dette nok kjempe bra, og litt greit at det er blanding av søtt og salt... :D Masse lykke til, må holde oss oppdatert om hvordan det går med deg, positivt, som negativt...:D

(når det gjelder smaken på produktene er dette opp til hver enkelt, det er en kjent sak at smaken er som baken, så dette er jo bare min mening..) :)

Skrevet

takk for svaret. fikk pakken i posten i går.

så i morges begynnte jeg, har drokket en milkshake (sjokolade og vanilje) til frokost. den var helt ok.

å til lunsj spiste jeg en karamell bar, denne var veldig god:) blir artig å se hvordan dette går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...