Gå til innhold

Hvordan er drømmeutsenede?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva gjør at du synes en jente er deilig/pen? si gjerne om du er mann eller kvinne, og kom med det du synes er fint. eks - høy (ca175), slank, brunette, solbrun, lange øyenvipper og en bra klesstil... og gutter; hva gjør at dere VIRKELIG tenner på en dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi må jo fyre opp en ny slik tråd, før den forrige dør ut..

• Liker 1
Skrevet

Drømmedama er lavere enn meg, slank, fine runde pupper, hun er litt veltrent, vet å ta vare på seg selv, hun har ambisjoner og mål. Også har jeg en svakhet for brunetter!

AnonymBruker
Skrevet

Drømmedama er lavere enn meg, slank, fine runde pupper, hun er litt veltrent, vet å ta vare på seg selv, hun har ambisjoner og mål. Også har jeg en svakhet for brunetter!

Hvor høy er du, da? Bare sånn for ordens skyld så vi vet om noen av damene her inne kan være din drømmedame. :)

Gjest Gjest
Skrevet

10cm+ lavere enn meg og feminin uten å være ei jåledukke. Passe slank, litt sped kroppsbygning og timeglassform. Pupper som er passe størrelse i forhold kroppen. Tenning har mest med utsråling å gjøre.

Skrevet

Hvor høy er du, da? Bare sånn for ordens skyld så vi vet om noen av damene her inne kan være din drømmedame. :)

Er høy nok til at akkurat det går fint i de fleste tilfeller, 183 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gjest ovenfor: Jeg er 173 så ikke så mange drømmedamer der ute for meg når hun skal være over 10cm kortere.

Gjest average Joe
Skrevet

Jeg liker best tynne og sporty damer. Hehe, klisje, I know. ;) Hun kan gjerne være like høy som meg (jeg er 1.79). Er ikke glad i lave jenter, eller former. Rumpa må være liten og fast, og puppene bør ikke være være større enn en b-cup.

AnonymBruker
Skrevet

Her er drømmedama mi.

Rouge2006.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...