Gå til innhold

Hva putter man i gaveposene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha små gaveposer i bryllupet som skal stå på bordet til gjestene. Hva putter man i dem? vi har tenkt på lovehearts - men det er så kjedelig! Vi vil ha noe spesielt, noe gjestene tenker: wow så smart. Noe som dem ikke har sett før. Eventuelt noe som kan brukes senere på kvelden, eller noe spesielt til jenter og noe til gutter? Ev en annen god ide..... råd?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Paracet, hehe.

Jeg ville iallfall lagt oppi opera mints :)

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ha Love Hearts og kanskje slike sjokoladehjerter med rosa papir rundt. Får se hva det blir. Love Hearts blir det ihvertfall, men det er fordi de betyr en god del for oss. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

I et bryllup jeg var i hadde brudeparet kjøpt noe spesielt til hver gjest, noe som var typisk for dem. F.eks fikk jeg en liten pyntehund og et sjokoladehjerte (siden jeg elsker hunder og sjokolade). Alle fikk en egen, særegen ting. Jeg syntes det var en flott gest som viste at brudeparet hadde tatt seg tid til å se og kjenne hver gjest. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Paracet, kondomer og ei full lommelerke.

AnonymBruker
Skrevet

Som gjest hadde jeg egentlig ikke brydd meg om det var gaveeske eller ikke... Personlig synes jeg det er bortkasta. Spar miljøet og spar pengene! (Nei, jeg er ikke miljøaktivist på noen måte.)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryr folk seg virkelig om favours? Jeg husker ikke engang hva det har vært for noe jeg har fått i favours. De fleste, ja bortsett fra bridezillaer syns at 'favours' er unødvending dill dall.

Skrevet

Jeg blir gladere for et veldig fint bordkort..det tar jeg nemlig med meg hjem og sparer på.. (ja, selvom jeg er gjestzilla..hehe)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...